تصویر رسمی جدیدی از The Falcon and The Winter Soldier منتشر شد

24 December 2020 - 00:00
The Falcon and The Winter Soldier

در تصویر رسمی جدید منتشر شده از سریال The Falcon and The Winter Soldier لباس‌های تازه‌ی سم ویلسون با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie) و باکی بارنز با بازی سباستین استن (Sebastian Stan) برجسته هستند. این دو شخصیت سرانجام در فاز چهارم MCU از زیر سایه‌ی استیو راجرز درآمده‌اند و قرار است تا از اولین شخصیت‌هایی باشند که به دوره‌ی جدید دنیای سینمایی مارول بر روی شبکه‌ی استریمی Disney+ قدم می‌گذارند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مکی و استن در اصل قرار بود ستارگان اولین سریال مارولی دیزنی پلاس باشند اما کوید-۱۹ و تأخیرهای ناشی از آن چنین چیزی را ممکن نساخت.

با وجود آنکه کمپانی Marvel Studios در اوایل سال ۲۰۲۰ کلیپی از این عنوان را منتشر کرد اما کامل‌ترین نگاه به آن در تیزر تریلری که به‌تازگی منتشر شد و بر روی ماجراجویی تازه‌ی سم و باکی متمرکز بود و پتانسیلی که آن‌ها دارند را به نمایش می‌گذاشت، ارائه شد. در این تریلر خیلی کم به بارون زیمو با بازی دنیل برول (Daniel Brühl) و کاپیتان آمریکای جدید پرداخته شد و «فالکون و سرباز زمستان» در کانون توجه آن قرار داشتند.

The Falcon and The Winter Soldier

قطار تبلیغات The Falcon and The Winter Soldier با انتشار تصویر جدیدی که مستقیماً توسط دیزنی منتشر شده است، همچنان بر روی ریل حرکت می‌کند؛ این تصویر پوشش این دو شخصیت در این سریال که طبق گفته‌ی مارول استودیوز در ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند) منتشر خواهد شد را به نمایش می‌گذارد.

شاید بتوان گفت تا به الآن این تصویر بهترین ظاهر را از لباس‌های این دو شخصیت ارائه می‌دهد. پیش‌تر تا حدودی از روی اسباب‌بازی‌ها و سایر کالاهای تبلیغاتی متوجه شده بودیم که فالکون و باکی با چه شمایلی در این اثر ظاهر خواهند شد. لباس سم پس از ظاهرش در Avengers: Endgame و احتمالاً پیش از آنکه لباس اصلی کاپیتان آمریکا را دریافت کند شگفت‌انگیز است و در بهترین شرایط قرار دارد. در همین هنگام بازوی جدید نقره‌ای طلایی وایبرانیومی باکی با درخشش خیره‌کننده‌اش، داشتن بازویی فلزی را جذاب نشان می‌دهد.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.