ست مک‌فارلن مینی سریال The Wind of War را می‌سازد

15 August 2020 - 16:30

ست مک‌فارلن (Seth McFarlane) اولین پروژه خود را طی قراردادی با NBCUniversal که اوایل امسال بسته شد در دست ساخت قرار داده است. UCP مینی‌سریال The Winds of War را در دست ساخت قرار داده که براساس The Winds of War and War and Remembrance نوشته هرمن ووک (Herman Wouk) است و مک‌فارلن و ست فیشر (Seth Fisher) قرار است این اقتباس را نوشته و تولید کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پروژه The Wind of War داستان حماسی سفر پرآشوب یک خانواده آمریکایی به سراسر قاره‌ها و در سال‌هایی است که جنگ جهانی دوم در حال وقوع است.

مک‌فارلن سازنده سریال‌های Family Guy و The Orville و فیشر این مینی‌سریال را به‌طور مشترک با اریکا هاجینز (Eruca Huggins) از Fuzzy Door می‌سازند. UCP که گروه فیلم‌سازی استودیو یونیورسال است، سازنده این سریال است. ریچل هارگریوز-هیلد (Rachel Hargreaves-Heald) تهیه کننده اجرایی کار از Fuzzy Door است.

دان اولمستد (Dawn Olmstead) مدیر UCP اظهار داشته:

بسیار خوشحالیم که The Wind of War اولین پروژه‌ی ما با Fuzzy Door است. این داستان حماسی درباره شجاعت، پشتکار، نجات و خانواده است که از طریق لنزهای دوربین بازگویی می‌شود. از همکاری با ست بسیار خوشحالم درحالی‌که او به دنبال گسترش فاز بعدی حرفه‌اش است.

مک‌فارلن همکاری خود با کمپانی فاکس قرن بیستم را بعد از دو دهه ترک کرد و به NBCUniversal پیوست.

مک‌فارلن نیز گفته:

از همکاری با UCP برای ساخت The Wind of War بسیار خوشحالم. من خودم سال‌ها طرفدار حماسه جنگ جهانی دوم ووک بودم و نمایش تاب و تحمل انسانی در مقیاس بزرگ جهانی بیشتر از هر زمانی الان طرفدار دارد. در جلسات اول با دان اولمستد ما درباره این پروژه حرف زدیم و من متوجه شدم که او از خانواده نیروی دریایی است و قرار شد این فیلم زیرنظر تیم ساخته شود. بی‌صبرانه منتظر ساخت این سریال هستیم.

اریکا هاجینز مدیر Fuzzy Door نیز گفته:

از اینکه اولین پروژه‌مان را با UCP می‌سازیم بسیار خوشحالیم. این پروژه قصد و نیت Fuzzy Door را از نظر ریسک‌پذیر بودن و فراتر از زمان فکر کردن و پیدا کردن داستان‌های سرگرم‌کننده نشان می‌دهد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.