تریلر بازسازی فیلم Twist منتشر شد

1 October 2020 - 15:30

اولین تریلر فیلم Twist (الیور تویست) از کمپانی Sky منتشر شد. کمپانی پخش‌کننده Comcast که از صاحبان کمپانی Sky نیز هست، داستان کلاسیک الیور تویست اثر چارلز دیکنز (Charles Dickens) را از کودکی که گرفتار دنیای زیرین لندن است، دوباره به تصویر می‌کشد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم شامل ستارگان درجه یک بریتانیا از جمله: سر مایکل کین (Sir Michael Caine)، که برنده دو جایزه اسکار است، در نقش فیگین، لینا هیدی (Lena Headey)، که پیشتر به خاطر بازی نقش سرسی در سریال Game Of Thrones او را می‌شناسیم، در نقش سایکس، ریتا اورا (Rita Ora) ، که به خاطر بازی در سه‌گانه Fifty Shades Of Gray شناخته شده، در نقش داج، فرانز درامه (Franz Drameh)، کارنامه بازی در سریال Legends Of Tomorrow، در نقش بیتسی، سوفی سیمنت (Sophie Simnett)، پیش‌تر شناخته شده برای بازی در سریال Daybreak، در نقش رد و بازیگر تازه‌وارد راف لا (Raff Law)، فرزند جود لا (Jude Law) و سدی فراست (Sadie Frost)، در نقش اصلی الیور تویست، می‌شود.

این فیلم به کارگردانی مارتین اوون (Martin Owen)، که کارگردان فیلم The Intergalactic Adventures of Max Cloud نیز بود، شامل ستاره‌های دیگری همچون دیوید ویلیامز (David Walliams)، و نوئل کلارک (Noel Clarke) نیز می‌شود.

فیلم Twist قرار است اوایل سال ۲۰۲۱ اکران شود.

تهیه‌کنندگی این فیلم را کمپانی‌های Unstoppable Film and TV، Pure Grass Films، FAE Film and Television با همکاری مشترک با کمپانی‌های Sky و Red Bull Media House بر عهده دارند. نویسندگی فیلم را جان رتل (John Wrathall) و سالی کالت (Sally Collett) انجام داده اند. مت ویلیامز (Matt Williams)، بن گرس (Ben Grass)، جیسون مازا (Jason Maza) و نوئل کلارک (Noel Clarke) تهیه‌کنندگان این فیلم (به نمایندگی از کمپانی‌های مذکور) هستند.

تریلر فیلم را در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.