دنباله Borat قبل از انتخابات ریاست جمهوری از آمازون پرایم پخش می‌شود

2 October 2020 - 15:32

استودیو آمازون به حق پخش جهانی دنباله فیلم Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan محصول سال ۲۰۰۶ دست یافته است. این فیلم با بازی ساشا بارون کوهن در نقش اصلی فیلم، اواخر این ماه ماه از شبکه آمازون پرایم پخش می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

دنباله فیلم بورات اولین فیلمی بود که بخاطر شیوع بیماری کرونا متوقف گردید و به محض برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی کار فیلم‌برداری را از سر گرفت.

بارون کوهن و تیمش به سراسر ایالت متحده پرواز داشتند و فیلم را ساختند. بارون همانند فیلم‌ اول بورات و دنباله فیلم، Brüno و سریال تابستانی شبکه شوتایم، Who Is America، چندین بار زندگیش را برای فیلم‌برداری این اثر به خطر انداخت. طبق گفته منابع خبری، او مجبور بوده دو روز از فیلم‌برداری را جلیقه ضد گلوله بپوشد و سناریوهای خطرناک را فیلم‌برداری کرده‌اند. بارون به خوبی از پس ساخت فیلم برآمده گرچه کمی از فیلم لو رفت و CAA Media Finance آن را به خریداران نشان داد تا قرارداد پخش ببندد.

بارون کوهن عجله داشت تا فیلم را قبل از انتخابات آمریکا پخش کند. فیلم اول به موفقیت بزرگی دست یافت و توانست ۲۶۲ میلیون دلار فروش جهانی برای فاکس به ارمغان بیاورد. با توجه به اینکه این استودیو توسط دیزنی خریداری شد، و اکران‌های سینمایی ریسک بزرگی در این شرایط کرونایی هستند‌، تصمیم بر این شد تا فیلم از طریق آمازون پرایم قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تا پایان این ماه در اختیار مخاطبین قرار گیرد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.