تریلر فیلم اریک آندره با نام Bad Trip منتشر شد

4 March 2021 - 11:15
Bad Trip

جدیدترین تریلر منتشر شده از فیلم کمدی Bad Trip اریک آندره (Eric Andre) شامل شوخی‌های شدید و مشخص شدن تاریخ پخش آن در شبکه اینترنتی نتفلیکس می‌باشد. این فیلم توسط کارگردان طولانی مدت برنامه تلویزیونی The Eric Andre Show با نام کیتائو ساکورایی (Kitao Sakurai) کارگردانی شده است. فیلم Bad Trip قرار است که شوخی‌های پر هرج و مرج و آشفته اریک آندره را با نحوه شوخی‌های انجام شده در سری‌ فیلم‌های Jackass ترکیب کند.

بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند شامل اریک آندره، لیل رل هاوری (Lil Rel Howery) و تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) می‌باشند که آن‌ها در این فیلم به انجام شوخی‌هایی بر روی مردم‌ واقعی می‌پردازند. در ابتدا قرار بوده که این فیلم در ماه آوریل ۲۰۲۰ (فروردین ماه ۱۳۹۹) در سینما‌ها به نمایش گذاشته شود ولی بعدها به علت آغاز همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، کمپانی سازنده این فیلم، حق پخش آن را به کمپانی نتفلیکس فروخته و کمپانی نتفلیکس نیز سال ۲۰۲۱ را برای پخش این فیلم در نظر گرفته است.

اریک آندره بیشتر برای شوخی‌های غیرمتعارف و بی‌رحمانه‌اش در برنامه تاک شو (به برنامهٔ رادیویی یا تلویزیونی گفته می‌شود که در آن یک یا چند مجری و یک یا چند مهمان پیرامون موضوع خاصی به گفت و گو می‌پردازند) طولانی مدت خود با عنوان The Eric Andre Show و با حضور کمدین دیگری با نام هانیبال بورس (Hannibal Buress) شناخته شده است.

فرمت این برنامه تلویزیونی شامل تعدادی از شوخی‌ها انجام شده بر روی میهمان‌ها و افراد مشهوری که در این برنامه حاضر شده‌اند، به همراه مقداری بدل‌کاری می‌باشد. معمولاً شوخی‌های انجام شده توسط اریک آندره کاملاً افراطی و غیرعادی بوده که اغلب خود و دیگر خدمه ساخت این برنامه را برای انجام این‌گونه شوخی‌ها به خطر انداخته است.

همچنین در فصل پنجم سریال The Eric Andre Show نیز شاهد آن بودیم که اریک آندره در طی انجام بدلکاری با جان سینا (John Cena) ضربه مغزی را به سر خود وارد کرده و در نتیجه نشان داده است که این کمدین برای خنداندن بیشتر، حاضر به انجام چه کارهای می‌باشد. اکنون با مشخص شدن تاریخ انتشار فیلم Bad Trip و منتشر شدن تریلری از آن، به نظر می‌رسد که همین رویکرد دوباره در این فیلم نیز ادامه خواهد داشت.

در تریلر جدید منتشر شده توسط کمپانی نتفلیکس، تاریخ انتشار این فیلم ۲۶ مارس سال جاری (۶ فروردین ماه ۱۴۰۰) اعلام شده است. این تریلر شامل بخشی از داستان این فیلم می‌باشد که در آن می‌توان اریک آندره و هانیبال بورس را در حالی که عازم سفری به شهر نیویورک با استفاده از ماشین دزدیده شده از خواهر کاراکتر هانیبال بورس (نقش‌آفرینی شده توسط تیفانی هدیش) هستند، به همراه تعدادی از شوخی‌های انجام شده بر روی مردم عادی مشاهده کرد. شوخی‌های انجام شده در این فیلم شامل بدل‌کاری‌های خطرناک و انفجار ماشین‌های گران‌قیمت بوده است.

تأثیر کارگردان و تولیدکننده سری فیلم‌های Jackass با نام جف ترمین (Jeff Tremaine) نیز بر روی این پروژه کاملاً واضح می‌باشد چرا که شوخی‌های افراطی و بدل‌کاری‌های موجود در این سری از فیلم‌ها، بر این پروژه نیز تأثیر خود را گذاشته است. حتی طرح داستانی این فیلم که شامل سفر جاده‌ای بین کشوری می‌باشد نیز به وضوح از فیلم Jackass Presents: Bad Grandpa الهام گرفته است.

همچین فیلم Bad Trip مشخصاً از سری فیلم‌های شوخی‌وار کمدین معروف با نام ساشا بارون کوهن (Sacha Baron Cohen) تأثیر گرفته و حتی علاوه بر این نیز، اریک آندره نسخه اولیه این فیلم را به ساشا بارون کوهن نشان داده تا نظر او را در رابطه با این پروژه جویا شود.

در حالی که فیلم Bad Trip از طریق شوخ‌هایش بر روی زمین فرسوده این‌گونه فیلم‌ها قدم برداشته ولی با این حال موارد جالب و کافی در این تریلر به نمایش گذاشته شده است تا مخاطبان را به تماشای این فیلم مجاب کند.

رویکرد افراطی اریک آندره در ژانر برنامه‌های کمدی، قطعاً موارد جدیدی را با این ژانر اضافه خواهد کرد و همچنین به نظر می‌رسد که هم هانیبال بورس و هم تیفانی هدیش نیز مانند اریک آندره، متعهد به انجام نقش‌های خود در این فیلم بوده‌اند که این مورد باعث خواهد شد تا برخی از بدل‌کاری‌های عجیب و غریب این فیلم بهتر به نظر برسد و مخاطبان بیشتری نیز جلب این فیلم شوند. همان‌طور که گفته شد فیلم Bad Trip برای پخش در تاریخ ۲۶ مارس امسال در شبکه اینترنتی نتفلیکس برنامه‌ریزی شده است.

تریلر منتشر شده از این فیلم را می‌توان از طریق این لینک مشاهده کرد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.