نیل گیمن خبر از فصل سوم سریال American Gods می‌دهد

28 October 2020 - 10:00

سریال American Gods در ابتدای سال آینده رسما به جریان پخش باز می‌گردد. داستان این سریال راجع به خدایان ستیزه‌جوی افسانه‌های جهان است و حداقل تا یک فصل دیگر ادامه خواهد یافت. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

نیل گیمن (Neil Gaiman)، نویسنده کتاب و تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه، این خبر را در حساب توییتر خود منتشر کرد. گیمن سطح مشارکت خود را در سال دوم افزایش داد اما، حتی در این شرایط، به نظر نمی‌رسید که طرفداران پس از چندین تغییر بازیگران و روند ساخت مجموعه، این سریال را خیلی دوست داشته باشند.

گیمن همچنین نوعی پوستر برای نمایش (از طریق SuperHeroHype) منتشر کرد که می‌توانید آن را در قسمت پایین مشاهده نمایید.

نویسنده بریتانیایی، گیمن، در پیامی که با پوستر به اشتراک گذاشت، کنایه می‌زند که داستان نسبت به چیزی که از آن انتظار می‌رفت بسیار “به موقع” است.

گیمن می‌گوید:

نزاع خدایان و مردم در فصل سوم سریال American Gods همان مبارزات آمریکا است. ما زمانی که این فصل را طراحی می‌کردیم فکر نمی‌کردیم که (با این مبارزات آمریکا) مصادف شود؛ همچنین من فکر نمی‌کردم رمان، وقتی بیش از ۲۰ سال پیش آن را نوشتم، همچنان مرتبط و مهم خواهد بود. اما من خوشحالم که این اتفاق اکنون می‌افتد، در سالی که انگار داستان‌های متنوعی شنیده می‌شوند و از آن‌ها تجلیل می‌شود و اجازه داده می‌شود آینده را تغییر دهند.

قسمت اول فصل سوم سریال American Gods، دهم ژانویه (۲۱ دی) در سرویس پخش Starz منتشر خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.