تیزر سریال Power Book III: Raising Kanan منتشر شد

27 December 2020 - 23:50
سریال Power Book III: Raising Kanan

در تیزر سریال Power Book III: Raising Kanan، ارزش یک تصویر از هزاران کلمه بیشتر است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این ویدئو کوتاه نگاهی اجمالی درباره اتفاقاتی که در دنباله سریال Power Book II: Ghost می‌افتد، به طرفداران این سریال می‌دهد. سریال Power Book III: Raising Kanan با اجرای پروژه توسط ساشا پن (Sascha Penn)، بینندگان را به دهه ۹۰ و سال‌های اول درگذشت کانان استارک، که در سریال اصلی کورتنی کمپ (Courtney Kemp) توسط کورتیس جکسون (Curtis “۵۰ Cent” Jackson) به تصویر کشیده می‌شود، می‌برد.

تیزر این سریال با به تصویر کشیدن تعدادی از تصاویر گذشته مکای کورتیس (Mekai Curtis)، کانان استارک جوان را نشان می‌دهد. این تصاویر نحوه تربیت او، ایستادن دوستانش در کنار او، وقایع زندگی‌اش و ارتباطات شخصی او را تا زمان مرگش نشان می‌دهد.

کانان در این بخش می‌گوید: این داستان من است؛ این منطقه پایین جاماییکا و داستان کویینز می‌باشد.

در این سریال پاتینا میلر (Patina Miller)، عمر اپس (Omar Epps)، لندن براون (London Brown)، مالکوم میز (Malcolm Mays)، شانلی کسول (Shanley Caswell)، لاوی سیمون (Lovie Simone)، توبی ساندمن (Toby Sandeman) و جویی بادا (Joey Bada$$) به کورتیس پیوستند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به کوینسی براون (Quincy Brown)، ادی چیک توربرت (Ade Chike Torbert)، ناتالی لینز (Natalee Linez) و آنابل زاسوفسکی (Annabelle Zasowski) اشاره کرد.

تهیه‌کننده اجرایی این سریال توسط کمپ و به همراه کمپانی او به نام End of Episode و جکسون به نمایندگی از کمپانی‌اش به نام G-Unit Film and Television انجام می‌شود. پن سازنده و مجری پروژه این سریال می‌باشد. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال می‌توان به مارک کنتون (Mark Canton) به نمایندگی از کمپانی Atmosphere Entertainment MM، کریس سلاک (Chris Selak) به نمایندگی از کمپانی End of Episode و دنیل دجسوس (Danielle DeJesus)، شانا استاین (Shana Stein)، بارت ونریچ (Bart Wenrich) و کوین فاکس (Kevin Fox) به همراه راب هاردی (Rob Hardy) اشاره کرد.

کمپانی Lionsgate تهیه‌کنندگی سریال را برای شبکه Starz برعهده دارد.

تیزر این سریال را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.