ایثن هاک ستاره فیلم دلهره‌آور جنگی Zeros and Ones خواهد بود

11 November 2020 - 17:00

ایثن هاک (Ethan Hawke) قرار است که در فیلم جنگی و دلهره‌آوری با نام Zeros and Ones نقش‌آفرینی کنید. وظیفه کارگردانی این فیلم را آبل فرارا (Abel Ferrara) بر عهده خواهد داشت و شروع فیلم‌برداری این فیلم نیز در اواخر همین ماه در کشور ایتالیا آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ایثن هاک در این فیلم نقش سربازی آمریکایی را بازی خواهد کرد که در شهر رم مستقر شده است و این شهر به علت جنگ تحت محاصره قرار دارد. منفجر شدن واتیکان و از بین رفتن آن تنها شروعی است از ماجراهای این قهرمان تا او بتواند سرانجام در مقابل دشمنی ناشناس دفاع کند و هویت آن‌ها را کشف کند چرا که این دشمن زندگی تمام مردم جهان را به خطر انداخته است.

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم در کنار ایثن هاک نقش‌آفرینی خواهند کرد می‌توان کریستینا کیریاک (Cristina Chiriac) و فیل نیلسون (Phil Neilson) را نام برد.

دیانا فیلیپس (Diana Phillips) از کمپانی Rimsky Productions و فیلیپ کروزر (Philipp Kreuzer) از کمپانی Maze Pictures این فیلم را تولید خواهند کرد. گروه Christian Mercuri’s Capstone کار فروش حق توزیع این فیلم را در مراسم American Film Market که در این هفته برگزار می‌شود را تحت کمپانی Blue Box International بر عهده خواهد داشت.

آبل فرارا درباره این فیلم گفت:

Zeros and Ones فیلمی است با موضوعاتی مانند جنگ، محاصره، جاسوسی، سرباز آمریکایی، دلال چینی، مردان مقدس خاورمیانه، تحریک‌کنندگان، دیپلمات‌ها، عناصر سرکش سازمان‌های CIA و KGB. من بی‌صبرانه منتظر این هستم تا بتوانم هفته بعد در فضایی امن (از ویروس کرونا) جلوی دوربین بروم و آن را فیلم‌برداری کنم چرا که فیلم‌نامه این فیلم در زمان شیوع ویروس کرونا و با درک کاملی از این پاندِمی (به حالتی از همه‌گیری یک بیماری گفته می‌شود که از مرز چند قاره فراتر رفته باشد) نوشته شده است.

گروه Christian Mercuri’s Capstone نیز درباره این فیلم گفتند:

این فیلم که در سطح ارزش‌های تولید فیلم‌های جهانی تولید خواهد شد شامل نسخه‌ای وهم‌آور و متفاوت از شهر رم امروزی است که در آن احساس جنگی مانند احساسی که در جنگ پاریس که در اواخر جنگ جهانی دوم وجود داشت را تداعی خواهد کرد. این فیلم از آن دسته از فیلم‌هایی خواهد بود که نباید آن را از دست بدهید.

علاوه بر این فیلم ایثن هاک در فیلم Revolver و در کنار دخترش با نام مایا نقش‌آفرینی خواهد کرد که این فیلم با کارگردانی اندرو استنتون (Andrew Stanton) ساخته خواهد شد.

منبع: ‌ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.