اکران فیلم The 335 به سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد

24 November 2020 - 20:00

کمپانی Universal Pictures روز دوشنبه اعلام کرد که فیلم The 335 را از تاریخ اکران قبلی خود در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی) به ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ دی ۱۴۰۰)، یعنی آغاز آخر هفته پرمنفعت مارتین لوتر کینگ جونیور، به تعویق می‌اندازد. منابع آگاه می‌گویند که این اقدام همزمان با افزایش موارد ابتلا به کرونا و تعطیلی سینما‌ها در سراسر جهان صورت گرفته است.در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فیلم The 335، یک فیلم هیجان‌انگیز کلاهبرداری با حضور گروهی از زنان است که کارگردانی آن توسط سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) انجام می‌شود و از بازیگران آن می‌توان به جسیکا چستین (Jessica Chastain)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، پنه‌لوپه کروز (Penélope Cruz)، دایان کروگر (Diane Kruger) و فن بینگ‌بینگ (Fan Bingbing) اشاره کرد.

در حالی که امتیاز فروش جهانی این فیلم در اختیار کمپانی FilmNation می‌باشد، کمپانی یونیورسال، سازنده فرنچایز Bourne، انتشار محلی این فیلم را انجام می‌دهد. انتظار می‌رود که این فیلم مخصوصا در خارج از کشور اکران قدرتمندی داشته باشد.

داستان این فیلم پیرامون یک گروه درجه یک از عوامل رقیب بی‌المللی است که باید با یکدیگر کار کنند تا جلوی وقوع جنگ جهانی سوم را بگیرند. در تریلر اخیرا منتشر شده از این فیلم، شاهد شباهت‌هایی به فیلم‌های James Bond، Mission: Impossible و مجموعه Bourne بودیم.

تهیه‌کنندگی این فیلم توسط چستین و کلی کارمایکل (Carmichael) به نمایندگی از کمپانی Freckle Films متعلق به چستین به همراه کینبرگ از کمپانی Genre Films انجام می‌شود.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.