تریلر سریال The Wilds: داستانی شبیه Lost اما با حضور نوجوانان

26 November 2020 - 12:00

استریمینگ آمازون پرایم تریلر رسمی سریال مهیج The Wilds که بزودی پخش می‌شود را منتشر کرد. این سریال گروهی از دختران نوجوان را به تصویر می‌کشد که در یک جزیره ی دور افتاده گرفتار شده‌اند. این سریال جمعه ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر) منتشر می‌شود. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

سریال The Wilds پیرامون گروهی از دختران نوجوان، با زندگی‌های متفاوت است که بعد از تصادف و سقوط هواپیمایشان در یک جزیره متروک باید برای زنده ماندن بجنگند. این بازماندگان حین وقت‌گذرانی در این جزیره، راز‌هایی که مخفی کرده‌اند و آسیب‌هایی که هرکدام متحمل شده‌اند را متوجه می‌شوند. فقط یک پیچش در این درام مهیج وجود دارد … اینکه این دختران به صورت تصادفی در این جزیره گیر نیفتاده‌اند!

از جمله ستارگان این سریال می‌توان به سارا پیجون (Sarah Pidgeon)، از بازیگران سریال Gotham، در نقش لیا ریلکه، میا هیلی (Mia Healey) در نقش شلبی گودکایند، جنا کلاز (Jenna Clause)، بازیگر فیلم Cold Brook، در نقش مارتا بلکبرن، ارانا جیمز (Erana James)، پیشتر دیده شده در سریال Golden Boy، در نقش تونی شالیفو، رین ادواردز (Reign Edwards)، بازیگر سریال‌های MacGyver و Snowfall، در نقش ریچل رید، هلنا هوارد (Helena Howard)، از بازیگران Don’t Look Deeper، در نقش نورا رید، شانون بری (Shannon Berry)، با کارنامه بازی در سریال Offspring، در نقش دات کمبل و سوفیا علی (Sophia Ali)، از بازیگران سریال Grey’s Anatomy، در نقش فاتین جادمانی، اشاره کرد.

تهیه‌کنندگی اجرایی سریال The Wilds توسط سارا استرایچر (Sarah Streicher) انجام می‌شود. تهیه‌کنندگان این سریال استودیوی آمازون و استرایچر به نمایندگی از ABC Signature Studios می‌باشند. امی بی هریس (Amy B. Harris) تهیه‌کنندگی اجرایی و شورانری پروژه را در کنار استرایچر، جیمی تارسس (Jamie Tarses) و دیلن کلارک (Dylan Clark) و برایان ویلیامز (Brian Williams) از کمپانی Dylan Clark Productions بر عهده دارد. سوزانا فاگل (Susanna Fogel) کارگردانی سریال را برعهده دارد و تهیه‌کننده اجرایی سریال هم هست.

تریلر این سریال مهیج را در کانال یوتیوب مشاهد نمایید.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.