سریال The Wilds برای فصل دوم تمدید شد

22 December 2020 - 16:30
سریال The Wilds

استودیوی آمازون اولین سریال خود با محوریت جوانان به نام The Wilds را برای فصل دوم تمدید کرد. بازیگران این سریال خبر تمدید شدن فصل دوم آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ورود به بخش محتوای تولیدی با محوریت جوانان یکی از اولویت‌های اصلی رئیس استودیوی آمازون با نام جنیفر سالکه (Jennifer Salke) است. مدت زمان کوتاهی پس از پیوستن او به کمپانی آمازون، سالکه دستور ساخت قسمت آزمایشی دو سریال با محوریت جوانان به نام‌های The Wilds و Panic را صادر کرده بود که قرار است این دو سریال به صورت کامل تولید شوند. سریال The Wilds اولین سریال از این دو پروژه است که اوایل این ماه در شبکه اینترنتی آمازون پرایم ویدیو پخش شده است.

سریال The Wilds توسط سارا استرایچر (Sarah Streicher) خلق شده و علاوه بر او دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی آن شامل ایمی هریس (Amy Harris) که مدیر این سریال نیز هست، به همراه جیمی تارسز (Jamie Tarses) از کمپانی Fanfare، دیلن کلارک (Dylan Clark) و برایان ویلیامز (Brian Williams) از کمپانی Dylan Clark Productions هستند. سوزانا فوگل (Susanna Fogel) وظیفه کارگردانی قسمت ابتدایی سریال The Wilds را برعهده داشته و همچنین تهیه‌کننده اجرایی قسمت اول نیز بوده است. سریال The Wilds توسط استودیوی آمازون و استودیوی ABC Signature که بخشی از استودیوهای تلویزیونی دیزنی می‌باشد تولید شده است.

بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند عبارت‌اند از:

ریچل گریفیتس (Rachel Griffiths)، دیوید سالیوان (David Sullivan)، تروی وینبوش (Troy Winbush)، سوفیا علی (Sophia Ali)، سارا پیجون (Sarah Pidgeon)، جنا کلاز (Jenna Clause)، ارانا جیمز (Erana James)، میا هیلی (Mia Healey)، هلنا هوارد (Helena Howard)، رین ادواردز (Reign Edwards)، رین ادواردز (Reign Edwards).

فیلم‌برداری سریال The Wilds در کشور نیوزیلند انجام شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.