پیتر دینکلیج در ریبوت فیلم Toxic Avenger نقش آفرینی خواهد کرد

1 December 2020 - 23:30

پیتر دینکلیج به نقش آفرینی در فیلم‌های مهم بعد از نقش خود در سریال Game Of Thrones ادامه می‌دهد و بنظر می‌آید که پروژه بزرگ بعدی خود را پیدا کرده است. او در فیلم جدید افسانه‌ای Toxic Avenger نقش آفرینی خواهد کرد. ماکون بلر کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

بازسازی فیلم موفق کم بودجه اکشن کمدی کمپانی Troma Entertainment در سال ۱۹۸۴، Toxic Avenger که این فیلم حال و هوایی مانند فیلم ابرقهرمانی Deadpool داشته است. زمانی که یک مرد به داخل زباله‌های سمی افتاده، به یک موجود عجیب غریب جهش یافته تبدیل شده که از یک فرد مطرود تبدیل به قهرمانی خواهد شد که فرزند خود و دوستانش و جامعه‌اش را از طمع و فساد نجات خواهد داد. لوید کاوفمن و مایکل هرز تهیه‌کنندگی این فیلم را از طرف کمپانی Troma برعهده خواهند داشت.

فیلم Toxic Avenger بعد از مدت زیادی بعنوان فیلم نیمه شب در شهر نیویورک به موفقیت تبدیل شد که منجر به ساخت دنباله‌های The Toxic Avenger II و The Toxic Avenger Part III: The Last Temptation of Toxie و Citizen Toxie: The Toxic Avenger IV شد.

دینکلیج تعادل خوبی بین نقش‌های خنده‌دار و فیلم‌های درام در سال‌های اخیر برقرار کرده است و برای نقش به یاد ماندنی خود در سریال GOT بعنوان تیریون لنیستر جوایز زیادی دریافت کرده است. او اخیرا در فیلم‌های Marvel’s Avengers: Infinity War, X-Men: Days of Fututre Past, My Dinner With Herve و I Care Alot نقش آفرینی کرده است.

 

 

منبع : Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.