Assassin’s Creed کار خود را به عنوان پروژهای امیدوارکننده آغاز کرد. تیم خلاق سازنده فیلم در مقابل دوربین و پشت آن شامل مایکل فسبندر (Michael Fassbender)، ماریون کوتیار (Marion Cotillard) و کارگردان جاستین کورزل (Justin Kurzel)عالی به نظر میرسیدند و همه چیز محیای فیلمی مناسب و سنت شکن بود. اما باز هم این موضوع محقق نشد و Assassin’s Creed تبدیل به پروژهای شکست خورده برای یوبیسافت و استودیوی فاکس شد. با سینماگیمفا همراه باشید.
ساخته شده بر اساس یکی از موفقترین بازیهای ویدئویی، فیلم Assassin’s Creed داستان کالم لینچ را دنبال میکند که بایستی با استفاده از دستگاهی به نام انیموس (Animus)، به خاطرات جد خود در قرن ۱۵ میلادی که جزو فرقه قاتلین (Assassin) است، در اسپانیا دسترسی پیدا کند. ایده کلی داستان برای یک اقتباس سینمایی بسیار مناسب به نظر میرسد و در ابتدا بسیاری از سینمادوستان توانستند با آن ارتباط برقرار کنند. اما با توجه به عملکرد ضعیف مالی فیلم در روزهای اخیر، به نظر میرسد این ارتباط چندان مستحکم نبوده و روند شکست اقتباسهای سینما از بازیهای ویدئویی کماکان ادامه خواهد داشت.
طبق گزارش منتشر شده توسط هالیوود ریپورتر، Assassin’s Creed در حال حاضر به احتمال بسیار زیاد چیزی مابین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون دلار ضرر خواهد کرد. فیلم در آخرهفته اول اکران خود به فروش ناچیز ۱۴٫۹ میلیون دلار دست پیدا کرد و در تعطیلات پیش از سال نو نیز ۲۲٫۴ میلیون دلار فروخت. با در نظر داشتن بودجه ۱۲۵ میلیون دلاری ساخت فیلم و هزینههای کمپین تبلیغاتی آن، نمیتوانیم آینده چندان درخشانی را برای Assassin’s Creed متصور شویم.
منبع: ScreenRant
نظرات