سریال فوتبالی Day 1’s با همکاری متیو وان ساخته می‌شود

7 December 2020 - 13:30

متیو وان (Matthew Vaughn) از کمپانی انگلیسی Marv قرار است که اولین سریال تلویزیونی ده قسمتی خود با نام Day 1’s که داستان آن در جهان فوتبال جریان دارد را تولید کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ایده ساخت سریال Day 1’s توسط داگ الین (Doug Ellin) کارگردان و خالق سریال تلویزیونی شبکه HBO با نام Entourage و یکی از تولیدکنندگان سریال Mad About You با نام کریس کیس (Chris Case) مطرح شده است که این دو با همکاری یکدیگر مدیر این سریال خواهند بود. ستاره فوتبال فرانسوی با نام تیری آنری (Thierry Henry) نیز در نقش خودش در این سریال حاضر خواهد شد و علاوه بر این او در کنار نماینده خود با نام دارن دین (Darren Dein) جزء تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز خواهند بود.

داستان این سریال درباره فوتبالیست جوانی با نام دزموند کینگ و هم‌تیمی‌هایش است که آن‌ها در مسیر پیشرفت خود در داستان این سریال حرکت می‌کنند و در عین حال نیز با مشکلاتی نیز دست و پنجه نرم خواهند کرد.

قسمت ابتدایی این سریال را متیو وان کارگردانی خواهد کرد. قرار است که روند فیلم‌برداری این سریال از سال ۲۰۲۱ آغاز شود. روند انتخاب بازیگرهایی که قرار است در این سریال نقش‌آفرینی کنند هنوز آغاز نشده است.

متیو وان درباره این سریال گفت:

برای ساخت اولین پروژه من در تلویزیون شریکی بهتر از داگ الین را نمی‌توانستم پیدا کنم. ما با همکاری تیری آنری و دارن دین برای راهنمایی کردنمان در جهان فوتبالی این سریال، این پروژه را تولید خواهیم کرد. تولید این سریال با همکاری آن‌ها مانند رؤیایی برای من است که قرار است تبدیل به واقعیت شود.

داگ الین نیز درباره ساخت این سریال گفت:

من علاقه بسیاری به نوشتن داستانی درباره دوستانی که در واقع با یکدیگر مانند خانواده هستند دارم و این سریال سکوی پرتاب بسیار خوبی برای آغاز ساخت این ایده است. من به همراه کریس کیس تلاش خواهیم کرد تا به بررسی اعماق زندگی ورزشکاری ممتازی که در جهان لیگ برتر فوتبال انگلستان مشغول به کار است بپردازیم و آن را کاوش کنیم، جهانی که ما هر روز با تحقیق در رابطه با آن، آن را هیجان‌انگیزتر، جالب‌تر و حتی دیوانه‌کننده‌‌تر از قبل پیدا می‌کنیم. ما بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستیم تا با همکاری تیری آنری و دارن دین، کسانی که تجربه و تخصص بسیاری را در رابطه با دنیای این سریال دارند این پروژه را تولید کنیم و همچنین ما بسیار مفتخر هستیم تا با همکاری تولیدکننده و کارگردانی فوق‌العاده‌ای مانند متیو وان فیلم‌نامه این سریال را به واقعیت تبدیل کنیم.

تیری آنری نیز در انتها گفت:

سریال Entourage یکی از سریال‌های مورد علاقه من است و زمانی که داگ الین از من دعوت کرد تا در این سریال حضور افتخاری داشته باشم، هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که زمانی من جزء قسمتی از یک سریال تلوزیونی باشم و همچنین در خلق کردن آن نیز نقش داشته باشم. من بسیار هیجان‌زده هستم از اینکه که متیو وان قبول کرده است تا تجربه و تخصص وسیع و اطلاعاتش به همراه افراد بااستعداد دیگری که در ساخت این سریال نقش دارند را به این سریال بیاورد. امیدوارم که بتوانم مقداری از تجربیات خود را در این زمینه برای ساخت این پروژه با آن‌ها به اشتراک بگذارم.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.