احتمال ساخت ۷ فیلم دیگر از فرنچایز Kingsman وجود دارد

8 December 2020 - 14:30

مدیرعامل کمپانی Marv Group با نام زیگی کاماسا (Zygi Kamasa) اعلام کرده است که تولیدکننده، کارگردان و نویسنده فرنچایز Kingsman یعنی متیو وان (Matthew Vaughn) در نظر گرفته است تا ۷ فیلم دیگر از این فرنچایز را به عنوان بخشی از برنامه‌های گسترش تولیدات این کمپانی بسازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

زیگی کاماسا در این باره گفت:

ما می‌خواهیم که کسب و کار و خروجی‌ خود را افزایش دهیم. ما برنامه‌ای را نیز برای ساخت سریال تلویزیونی از این فرنچایز در حال توسعه داریم و همچنین دو یا سه فرنچایز دیگری را نیز قصد داریم که در کنار فرنچایز Kingsman تولید کنیم که این فرنچایزها اکنون در مرحله توسعه قرار دارند.

مجموع فروش دو فیلمی که تا به حال از این فرنچایز منتشر شده توانسته است که به رقم ۸۲۵.۲ میلیون دلار برسد. فیلم سوم تأخیر خورده این فرنچایز به علت شیوع ویروس کورنا با نام The King’s Man که پیش درآمدی بر دو فیلم قبلی این مجموعه است قرار است که در ماه فوریه سال بعد میلادی (بهمن ماه ۱۳۹۹) در سینماها به نمایش درآید. بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند شامل ریف فاینز (Ralph Fiennes)، دانیل برول (Daniel Bruhl)،‌ استنلی توچی (Stanley Tucci)، جما آرترتون (Gemma Arterton)، متیو گود (Matthew Goode)، آرون تایلر-جانسون (Aaron Taylor-Johnson) و جایمن هانسو (Djimon Hounsou) می‌باشند. با اکران شدن این فیلم مجموع فروش کلی این فرنچایز در باکس آفیس جهانی به راحتی می‌تواند از رقم ۱ میلیارد دلار عبور کند.

علاوه بر این کمپانی Marv Group در طی هفته پیش از اولین سریال تلویزیونی خودشان با نام Day 1 رونمایی کردند که داستان این سریال ده قسمتی در جهان فوتبال جریان دارد و ایده ساخت آن نیز از سازنده سریال Entourage با نام داگ الین سرچشمه گرفته است و علاوه بر آن این کمپانی قرار است که در هفته بعد روند فیلم‌برداری و تولید فیلم Tetris با بازی تارون اجرتون (Taron Egerton) را به صورت رسمی آغاز کند که اخیراً کمپانی اپل حق پخش این فیلم را به دست آورده است.

همان‌طور که قبلاً مشخص شده است زیگی کاماسا در اوایل امسال پس از ناکامی طولانی مدتش به عنوان مدیرعامل بخش انگلستان و اروپای کمپانی Lionsgate به کمپانی Marv Group پیوسته است. در طی مراسم the Winston Baker fireside که توسط وب‌سایت ددلاین میزبانی شده است، این کمپانی درباره چشم‌انداز استودیوهای کوچکی که در کمپانی‌هایی مانند Lionsgate و eOne به تولید محتوا مشغول هستند بحث کرده و گفته است که مانند بسیاری از استودیوهای سنتی، ادغام قابل توجه‌ای به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، امسال در بین این استودیوها دیده شده است چرا که نحوه تماشای محتواها توسط بینندگان تغییر و تکامل پیدا کرده است.

زیگی کاماسا درباره این تغییرات گفت:

تغییرات بسیار عظیمی طی نه ماه پیش در این کمپانی‌ها اتفاق افتاده است. برخی از این تغییرات چه بخواهیم و چه نخواهیم خواهند آمد و شیوع ویروس کرونا تنها روند به وقوع پیوستن این تغییرات را سرعت بخشیده است. جون فلتیمر (Jon Feltheimer) مدیرعامل کمپانی Lionsgate و جو دریک (Joe Drake) مدیرعامل بخش Motion Picture Group کمپانی Lionsgate باید با این روندها سازگار شوند و این تغییرات به وقوع خواهد پیوست. بیشتر کمپانی‌های بزرگ هستند که روند معلول کاری‌شان مختل شده است. کمپانی Lionsgate در بین دیگر کمپانی‌ها در جای بسیار خوبی قرار گرفته است، حتی اگر این کمپانی را با برخی از کمپانی‌های بزرگ دیگر نیز مقایسه کنیم. در این کمپانی مقداری ظرافت و چالاکی در مقایسه با کمپانی‌های بزرگ دیگر وجود دارد.

او همچنین گفت:

شیوع ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن شکاف‌های موجود در صنعت سینما را آشکار کرده و باعث شده است که این شکاف‌ها نیز بزرگ‌تر شوند. مدل قبلی کسب و کار در صنعت سینما باید تغییر کند. مدل سفت و سختی که حدود دو الی سه دهه پیش بخشی از این صنعت بوده است باید تغییر کند. مردم محتواهای که در این صنعت عرضه می‌شوند را از راه‌های متفاوتی می‌خواهند تماشا کنند ولی این به این معنی نیست که مردم برای تماشای این محتواها نمی‌خواهند که به سینماها بروند. به هر حال انعطاف‌پذیری در این مقطع کلید لازمه برای موفقیت است. شما باید در فروختن محتواهای خود انعطاف‌پذیر باشید. همه این‌ها درباره درست کردن محتواهای عالی است.

زیگی کاماسا بر این باور است که هزینه تماشای فیلم‌های مستقل بریتانیایی در آمریکا می‌تواند قیمت‌گذاری متفاوتی داشته باشد. فیلم‌های بزرگ و پرهزینه می‌خواهند که عملکرد بسیار خوبی را در باکس آفیس داشته باشند و بدین ترتیب فروش این‌گونه فیلم‌ها را پایدار و ثابت نگه دارند. او گفت:

این صنعت باید سازگار و اصلاح شود تا این‌گونه چیزها بتواند تغییر کند. زمانی که من رئیس کمیته BFI’s UK Independent Film Commission بودم ما این موردها را بررسی می‌کردیم ولی اکثر سینماها به هیچ عنوان زیر بار این تغییرات نمی‌رفتند. آیا این همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده است تا دوباره این تغییرات روند اجرایی شدن به خود بگیرد؟ من بسیار علاقه‌مند خواهم بود تا کمیته BFI دوباره این موضوع مورد بحث را مورد پیگیری قرار دهد.

او در پاسخ به سؤال مبنی بر تغییر در نحوه انتشار و توزیع محتواهای تولیدی کمپانی Marv Group نیز گفت:

بله در مرحله‌ای احتمال وقوع این تغییرات وجود خواهد داشت. ما تمام موقعیت‌ها و فرصت‌ها را بررسی خواهیم کرد. ولی در حال حاضر هیچ چیزی برای آینده برنامه‌ریزی نشده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.