تولید فیلم Nightmare Alley از گی‌یرمو دل تورو به اتمام رسید

15 December 2020 - 09:00

جدیدترین پروژه‌ی گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) یعنی فیلم Nightmare Alley مراحل تولید خود در تورنتو را پشت سر گذاشت. این فیلم بر اساس رمانی از ویلیام لیندزی گرشام (William Lindsay Gresham) است که پیش‌تر در سال ۱۹۴۷ بر روی پرده‌ی نقره‌ای مورد اقتباس قرار گرفته بود. از بازیگران این عنوان می‌توان به بردلی کوپر (Bradley Cooper)، کیت بلانشت (Cate Blanchett) و تونی کولت (Toni Collette) اشاره کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس از آغاز مخفیانه‌ی فیلم‌برداری در ماه ژانویه، گروه در واکنش به همه‌گیری کرونا و پیش از تعطیل شدن تولیدات سینمایی و تلویزیونی در ماه مارس تصمیم به متوقف کردن فیلم‌برداری گرفت. دلهره‌آور روان‌شناسانه‌ی Nightmare Alley به کاوش در بخش تاریک فعالیت در حوزه‌ی نمایش می‌پردازد.

کیم مورگان (Kim Morgan) یکی از نویسندگان فیلم طی پستی در صفحه‌ی اینستاگرامش روز شنبه اعلام کرد که تولید فیلم به‌پایان رسیده است؛ حتی با وجود به‌پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری، کمپانی Searchlight Pictures که توزیع‌کننده‌ی فیلم و از متعلقات کمپانی Disney است هنوز تاریخ اکران مشخصی برای آن اعلام نکرده است.

Nightmare Alley Wraps Filming

طی تابستان در صحبتی که گی‌یرمو دل تورو با Indiewire داشت، از تعطیل شدن فیلم‌برداری گفت:

ما یک هفته قبل [از تعطیلی کامل و اجباری تولیدات سینمایی و تلویزیونی] فیلم‌برداری را متوقف کردیم. خیلی سریع واکنش نشان دادیم، ما بودیم که به استودیو پیشنهاد دادیم فیلم‌برداری متوقف شود برخلاف آنکه از ما خواسته شود. همین مسئله نجاتمان داد. تا جایی که می‌دانم هیچ‌کدام از بازیگران و عوامل به ویروس کرونا مبتلا نشدند. تقریباً ۴۵ درصد کار را انجام داده بودیم و وسط فیلم‌برداری یک سکانس فوق‌العاده بودیم. ما برای صحبت پیش استودیو رفتیم و وقتی برگشتیم به همه گفتیم “هرکی هرچی دستشه بذاره زمین و بره، همین حالا”.

Nightmare Alley داستان یک اجراکننده‌ی نمایش را دنبال می‌کند که در فریب مردم تبحر دارد. بااین‌حال، مواجهش با یک روانشناس جانش را درخطر قرار می‌دهد. دل تورو که به مدیریت چند پروژه‌ی مختلف به‌صورت همزمان مشهور است، در طول توقف فیلم‌برداری Nightmare Alley، داستان دیگر فیلم پیشِ رویش یعنی Pinnochio را به اتمام رسانده است. درحالی‌که بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی با مسئله‌ی جدی سلامت عواملشان دست‌وپنجه نرم می‌کنند، دل تورو و تیم Nightmare Alley جزو افراد خوش‌شانسی بودند که توانستند به خوبی این بحران را مدیریت کنند.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.