اکران فیلم The Green Knight به سال ۲۰۲۱ موکول شد

20 December 2020 - 20:00

کمپانی A24، تاریخ اکران فیلم فانتزی قرون وسطایی The Green Knight ساخته‌ی دیوید لاوری (David Lowery) و بازی دو پاتل (Dev Patel) که قبلا قرار بود ماه مه ۲۰۲۰ اکران شود را به تاریخ ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ موکول کرد. در ادامه‌ی این خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که بر اساس افسانه‌ی ماندگار فانتزی و حماسی شاه آرتور نوشته شده است، داستان سر گوین (با بازی Dev Patel)، برادرزاده‌ی بی‌پروا و سرسخت شاه آرتور را روایت می‌کند که تلاشی جسورانه برای مقابله با شوالیه‌ی سبز که یک بیگانه‌ی آدم‌خوار غول‌پیکر با صورتی زمردین است را انجام می‌دهد. گوین در طول این سفر با ارواح، غول‌ها، سارقین و شیاطین مختلفی روبه‌رو می‌شود و نهایتا در مواجهه با آخرین چالش پیش رویش، تلاش می‌کند تا ارزش و شخصیت خود را نزد خانواده و پادشاهش اثبات کند. این فیلم توسط فیلم‌ساز خیالباف، دیوید لاوری ساخته شده و دربردارنده‌ی چرخشی تازه و جسورانه در روایت یک داستان کلاسیک شوالیه‌ای می‌باشد.

بازیگرانی همچون دو پاتل بازیگر فیلم‌های Slumdog Millionaire و Lion، آلیشیا ویکندر (Alicia Vikander) بازیگر فیلم‌های Ex Machina و The Danish Girl، جوئل ادگرتون (Joel Edgerton) بازیگر فیلم‌های The Great Gatsby و The King، ساریتا چودهاری (Sarita Choudhury) بازیگر فیلم Lady in the Water، شان هریس (Sean Harris) بازیگر فیلم Mission: Impossible – Fallout، کیت دیکی (Kate Dickie) و رالف اینسون (Ralph Ineson) بازیگران سریال Game of Thrones و بری کوگان (Barry Keoghan) بازیگر فیلم Dunkirk در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

این فیلم توسط دیوید لاوری (کارگردان فیلم‌های Ain’t Them Bodies Saints و The Old Man & the Gun)، بر اساس شعر Sir Gawain and the Green Knight نوشته و کارگردانی شده است.

این داستان پیش‌تر دوبار توسط استفن ویکس (Stephen Weeks)، یکبار با بازی نایجل گرین (Nigel Green) و بار دیگر با بازی شان کانری (Sean Connery) در نقش شوالیه‌ی سبز، ساخته شده بود.

لاوری در کنار توبی هالبروکس (Toby Halbrooks) تهیه‌کننده‌ی فیلم Pete’s Dragon و جیمز ام جانستون (James M. Johnston) تهیه‌کننده‌ی فیلم A Ghost Story، از طریق بنر Sailor Bear تولید این پروژه را بر عهده خواهند داشت. همچنین تیم هدینگتون (Tim Headington) و ترزا استیل پیج (Theresa Steele Page) از کمپانی Ley Line Entertainment وظیفه‌ی تهیه کنندگی و آرون ال گیلبرت (Aaron L. Gilbert) از کمپانی Bron و جیسون کلث (Jason Cloth) از کمپانی Creative Wealth Media وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را بر عهده دارند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.