پوستر های جدیدی از فیلم The Green Knight منتشر شد

8 May 2021 - 14:45
The Green Knight

کمپانی A24 به‌تازگی پوستر‌های جدیدی را از فیلم درام و فانتزی مورد انتظار خود با عنوان «شوالیه سبز» منتشر کرده است.

این فیلم در ابتدا قرار بوده در سال ۲۰۲۰ در سینماها اکران شود ولی به علت آغاز همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از سینماها، کمپانی A24 تصمیم گرفت که به جای پخش این فیلم به صورت مستقیم در شبکه‌های اینترنتی، تاریخ اکران آن را به سال ۲۰۲۱ موکول کند.

این فیلم فانتزی مورد انتظار توسط کارگردان و بازیگر آمریکایی با نام دیوید لاوری (David Lowery) کارگردانی شده است. از کارهای پیشین این کارگردان می‌توان به فیلم فانتزی و ماجراجویانه کمپانی دیزنی با عنوان Pete’s Dragon و همچنین فیلم درام، عجیب و غریب و ماوراءالطبیعه کمپانی A24 با نام A Ghost Story اشاره کرد. جدیدترین فیلم این کارگردان یعنی فیلم The Green Knight نیز با درجه سنی بزرگسال پخش خواهد شد.

فیلم The Green Knight یکی از مورد انتظارترین فیلم‌هایی است که کمپانی A24 قرار است در سال جاری در سینماها به نمایش بگذارد و اکنون این کمپانی با منتشر کردن پوستر‌های جدیدی از کاراکترهای این فیلم، هیجان‌ها را برای تماشای آن بالا برده است. فیلم The Green Knigh از داستان‌های شاه آرتور الهام گرفته و داستان آن نیز براساس رابطه رمانتیکی در اواخر دهه ۱۴۰۰ بین شخصیتی با نام سر گاوین و موجودی با نام شوالیه سبز تعریف می‌شود.

نقش کاراکتر سر گاوین را بازیگر بریتانیایی با نام دو پتل (Dev Patel) ایفا کرده است. این کاراکتر از قضا، برادرزاده لجباز شاه آرتور می‌باشد. او در این فیلم، برای رویارویی با موجودی با نام شوالیه سبز راهی ماجراجویی طولانی می‌شود. در بین پوستر‌های جدید منتشر شده از این فیلم، هم می‌توان کاراکتر سر گاوین و هم شوالیه سبز را مشاهده کرد. شوالیه سبز در این فیلم، موجودی مانند کاراکتر گروت در سری فیلم‌های Guardians of the Galaxy دنیای سینمایی مارول می‌باشد.

از دیگر بازیگر‌انی که در فیلم The Green Knight نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به بازیگر برنده جایزه اسکار با نام آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander)، جوئل اجرتون (Joel Edgerton)، بری کیوگن (Barry Keoghan) و رالف اینسون (Ralph Ineson) اشاره کرد. نقش کاراکتر شوالیه سبز را در این فیلم رالف اینسون ایفا کرده است. این بازیگر شهرت خود را بیشتر برای بازی در فیلم تاریخی، ترسناک و تحسین شده کمپانی A24 با نام The Witch در سال ۲۰۱۵ به دست آورده است.

همان‌طور که گفته شده این فیلم، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در سال جاری می‌باشد و علت آن را می‌توان بازگشت کارگردان این فیلم یعنی دیوید لاوری به فیلم‌های خانوادگی در پروژه بعدی‌اش دانست. پروژه بعدی این کارگردان فیلمی خانوادگی، فانتزی و ماجراجویانه با عنوان Peter Pan & Wendy می‌باشد که قرار است در زمانی در سال ۲۰۲۲ در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود. فیلم Peter Pan & Wendy، یکی از برنامه‌های اورجینال ساخته شده توسط کمپانی دیزنی برای شبکه اینترنتی دیزنی پلاس می‌باشد.

فیلم The Green Knight قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئیه (۸ مرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

پوستر‌های منتشر شده از کاراکترهای این فیلم را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.