جاناتان ریس میرز و جان مالکوویچ به فیلم The Survivalist پیوستند

23 December 2020 - 11:30
جان مالکوویچ و جاناتان ریس میرز

جاناتان ریس میرز (Jonathan Rhys Meyers) و جان مالکوویچ (John Malkovich)، در فیلم The Survivalist «بازماندگان» بازی خواهند کرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

کمپانی Yale Productions با اتمام پروژه قبلی خود در منطقه Tri-state، تهیه‌کنندگی فیلم هیجان‌انگیز The Survivalist با موضوع همه‌گیری یک ویروس را انجام خواهد داد.

جان کایز (Jon Keeyes) این فیلم را براساس فیلم‌نامه متیو راجرز (Matthew Rogers) کارگردانی خواهد کرد. داستان این فیلم، یک سال و نیم پس از سقوط تمدن به خاطر شیوع یک ویروس اتفاق می‌افتد. به یک مامور سابق FBI، با بازی ریس میرز، دستور داده شده است که از یک خانم جوان که از ابتلا به ویروس ایمن است در برابر یک گروه خطرناک که قصد کشتن دختر را دارند، محافظت کند. رئیس این گروه خطرناک، با بازی مالکوویچ، یک روانی است که اعتقاد دارد مامور می‌خواهد از دختر استفاده کند تا دنیا را نجات دهد.

جوردن یل لوین (Jordan Yale Levine) و جردن بکرمن (Jordan Beckerman) به نمایندگی از کمپانی Yale Productions، در کنار کایز، تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. تهیه‌کنندگان اجرایی و سرمایه‌گذران این فیلم، مایکل جی راثستین (Michael J. Rothstein)، رومن کوپلویچ (Roman Kopelevich)، ریچارد سویتزر (Richard Switzer)، ایان نیلز (Ian Niles)، مایکل بارنت (Michael Barnett)، راب دوبار (Rob Dubar)، پیتر انسکی (Peter Anske)، لی برودا (Lee Broda)، جوئل مایکل (Joel Michaely)، گریگوری رودن (Gregory Ruden)، مایکل و جکی پالکوویچ (Michael and Jackie Palkovicz) و بیل گرین (Bill Green) هستند.

کمپانی Red Sea Media مسئول فروش این فیلم در خارج از کشور می‌باشد.

لوین و بکرمن می‌گویند:

ما از همکاری با اسطوره‌هایی همچون جان مالکوویچ و ریس میرز در فیلم The Survivalist، که یک فیلم با نشاط، اکشن و هم‌دوره با عصر ماست، بسیار هیجان‌زده و مفتخر هستیم.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.