تادئوس استریت به فیلم The Survivalist پیوست

7 January 2021 - 13:46
تادئوس استریت

بازیگر سریال The Deuce یعنی تادئوس استریت (Thaddeus Street) به بازیگران فیلم The Survivalist پیوست. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این بازیگر به مجموعه‌ای از بازیگران از جمله: جان مالکویچ (John Malkovich)، جاناتان ریس میرز (Jonathan Rhys Meyers) و روبی مودین (Ruby Modine) پیوست.

فیلم‌برداری فیلم The Survivalist به تهیه‎‌کنندگی کمپانی Yale Productions به تازگی در منطقه Tri-state اتمام یافته است.

جان کایز (Jon Keeyes) این فیلم را بر اساس نمایشنامه‌ای به نویسندگی متیو راجرز (Matthew Rogers) کارگردانی می‌کند. داستان این فیلم، یک سال و نیم پس از سقوط تمدن به خاطر شیوع یک ویروس اتفاق می‌افتد. به یک مامور سابق FBI، با بازی ریس میرز، دستور داده شده است که از یک خانم جوان که از ابتلا به ویروس ایمن است در برابر یک گروه خطرناک که قصد کشتن دختر را دارند، محافظت کند. رئیس این گروه خطرناک، با بازی مالکوویچ، یک روانی است که اعتقاد دارد مامور می‌خواهد از دختر استفاده کند تا دنیا را نجات دهد.

جوردن یل لوین (Jordan Yale Levine) و جردن بکرمن (Jordan Beckerman) به نمایندگی از کمپانی Yale Productions، در کنار کایز، تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. تهیه‌کنندگان اجرایی و سرمایه‌گذران این فیلم، مایکل جی راثستین (Michael J. Rothstein)، رومن کوپلویچ (Roman Kopelevich)، ریچارد سویتزر (Richard Switzer)، ایان نیلز (Ian Niles)، مایکل بارنت (Michael Barnett)، راب دوبار (Rob Dubar)، پیتر انسکی (Peter Anske)، لی برودا (Lee Broda)، جوئل مایکل (Joel Michaely)، گریگوری رودن (Gregory Ruden)، مایکل و جکی پالکوویچ (Michael and Jackie Palkovicz) و بیل گرین (Bill Green) هستند.

کمپانی Red Sea Media مسئول فروش بین‌المللی این فیلم می‌باشد.

از اعتبارات استریت می‌توان به نقش‌آفرینی او در سریال DC Noir که نویسندگی و کارگردانی آن توسط جورج پلکانوس (George Pelecanos) انجام شد و درام Paradise City از جان ام لوپز (John M Lopez) اشاره کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.