باس‌لاجیک تصویری از دکتر دووم منتشر کرد

27 December 2020 - 15:07

به تازگی تصویری توسط باس‌لاجیک (BossLogic) از جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) در هیبت دکتر دووم طراحی و منتشر شده است. برای مدت‌ها بود که طرفداران خواستار ایفای نقش این شخصیت توسط این بازیگر بودند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

The Fantastic Four در ابتدا توسط خالقان فقید دنیای کتاب‌های مصور جک کربی (Jack Kirby) و استن لی (Stan Lee) در سال ۱۹۶۱ معرفی شدند. آن‌ها اولین خانواده‌ی مارول بودند و حتی قبل از The Avengers خلق شدند. رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز، سو استورم ملقب به زن نامرئی، جانی استورم ملقب به مشعل انسانی و بن گریم ملقب به ثینگ اعضای این گروه را که معمولاً با بحران‌های کیهانی نظیر گالاکتوس سیاره‌خوار، بیگانگان تغییر شکل دهنده‌ی اسکرال در ارتباط هستند، تشکیل می‌دهند اما دشمن اصلی آن‌ها کسی نیست جز دکتر دووم.

دانشمند نابغه ویکتور وان دووم ملقب به دکتر دووم در شماره‌ی ۵ از کامیک‌های «چهار شگفت‌انگیز» در سال ۱۹۶۲ خلق شد و از آن زمان تا به حال از هر تلاشی برای صدمه زدن به این گروه چهارنفره دریغ نکرده است. او علاوه بر انیمیشن‌های مختلف، در تمامی اقتباس‌های لایو-اکشن The Fantastic Four نیز حضور پیدا کرده و شخصیت خبیث همه‌ی آن‌ها بوده است از فیلم کم‌هزینه‌ی ساخته‌ی راجر کورمن (Roger Corman) محصول ۱۹۹۲ تا آثار ساخته شده توسط Fox در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ و ریبوت آن‌ها در سال ۲۰۱۵ یعنی FANT4STIC.

تمامی آثار نام‌برده شده از کیفیت متوسط رو به پایینی برخوردار بودند به‌طوری‌که بسیاری از طرفداران این گروه را ناامید کردند اما اخبار جدید حاکی از آن است که Marvel Studios مشغول کار بر روی ساخت اثری جدید از این خانواده است تا بالاخره پس از سال‌ها آرزوی هواداران به حقیقت مبدل شود و Fantastic Four را در کنار سایر شخصیت‌های MCU ببینند. بااینکه هنوز اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است اما هیچ‌چیز نمی‌تواند جلوی طرفداران را از انتخاب بازیگر برای ایفای نقش دشمن خونی و زره‌پوش این گروه بگیرد.

در تصویری که باس‌لاجیک آن را خلق کرده است، جیانکارلو اسپوزیتو از سریال The Mandalorian را در قامت دکتر دووم می‌بینیم که در پس‌زمینه‌ای تماماً سیاه قرار دارد و به دلیل انفجار پروژه‌ای علمی در دوران دانشگاه صورتش زخمی شده و ماسک مخصوصش را در دستش نگه داشته است؛ این تصویر تأکیدی نیز بر روی رنگ سبز دارد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

دکتر دووم

باس‌لاجیک در کپشن این تصویر نوشته است:

Breaking bad زحمت صورت را کشیده است.

اسپوزیتو بیشتر به خاطر ایفای نقش گاس فرینگ، سلطان مواد مخدر در سریال Breaking bad محصول شبکه‌ی AMC شناخته می‌شود که شخصیتش در طول فصل چهارم سریال و در قسمتی به نام Face Off به طرز فجیعی با انفجار بمب کشته شد به‌طوری‌که نصف صورتش از بین رفت. یکی از ویژگی‌های جدایی‌ناپذیر و اصلی شخصیت دکتر دووم زخم صورتش است که ازقضا به اسپوزیتو حتی پیش از انتخاب رسمی برای ایفای این نقش نیز بسیار آمده است. اگرچه در برخی فیلم‌ها تغییر ظاهر دکتر دووم بعدها اتفاق افتاد اما در نسخه‌ی جولین مک‌مان (Julian McMahon) در سال ۲۰۰۵ و توبی کبل (Toby Kebbell) در سال ۲۰۱۵ زخم صورت به‌عنوان مقدمه‌ای بر تبدیل شدن این شخصیت به یک شرور استفاده نشد.

درحالی‌که اسپوزیتو با ایفای نقش ماف گیدین در سریال The Mandalorian باعث شد نظر هواداران «چهار شگفت‌انگیز» به او جلب شود او تنها ستاره‌ای نیست که از یک کهکشان بسیار دور به MCU آمده است. پیش از او ناتالی پورتمن (Natalie Portman)، بن مندلسون (Ben Mendelsohn) و ساموئل جکسون (Samuel L. Jackson) نیز در هر دو فرانچایز حضور داشته‌اند.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.