الکس گارلند فیلم بعدی‌اش را برای A24 خواهد ساخت

8 January 2021 - 22:35

الکس گارلند تمرکز خودش را بر روی فیلم بعدی‌اش معطوف کرده است. با سینما فارس همراه باشید.

گارلند پروژه بعدی خود با نام Men را برای شرکت A24 خواهد ساخت و از جسی باکلی (Jessie Buckley) و روری کینر (Rory Kinnear) به‌عنوان بازیگران پروژه جدیدش استفاده خواهد کرد. منابع خبری می‌گویند هنوز تیم ساخت فیلم تکمیل نشده، اما پروژه در شرایط خوبی قرار دارد. گارلند علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه‌ی پروژه را نیز نوشته است. اسکات رودین، به‌عنوان تهیه کننده به همراه الی بوش و اندرو مک دانلد و آلون ریچ در این فیلم مشارکت دارند.

این فیلم داستان زن جوانی را روایت می‌کند که پس از مرگ همسر سابقش برای تعطیلات به حومه‌ی انگلیس می‌رود. A24 تأمین مالی و توزیع این فیلم را بر عهده خواهد داشت. گارلند از سال گذشته به کارگردانی محبوب برای بازیگران تبدیل شده و باکلی سرانجام موفق شده در این فیلم با او همکاری کند. این اولین فیلم گارلند از زمان کارگردانی Annihilation در سال ۲۰۱۸ است. این فیلم همچنین بازگشت او به استودیوی A24 است که کار حرفه‌ای خود را با فیلم Ex Machina، در آن آغاز کرد.

باکلی اخیراً در سریال Fargo و کینر هم در Penny Dreadful: City of Angels دیده شده‌اند. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه منتشر نشده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.