جرد لتو و دارن آرونوفسکی برای ساخت فیلم Adrift دوباره با هم همکاری می‌کنند

29 January 2021 - 00:08

فیلم Adrift اقتباسی از یک داستان کوتاه نوشته‌ی کوجی سوزوکی است. او به خاطر نوشتن داستانی که فیلم The Ring از آن الهام گرفته شده، معروف است.

جرد لتو و دارن آرونوفسکی که با هم در فیلم Requiem for a Dream کار کرده‌اند، قرار است برای اقتباسی از اثر ترسناک دریانوردی، به نام Adrift دوباره همکاری کنند. لتو در این فیلم بازی می‌کند و آرونوفسکی اقتباس داستان کوتاه به همین نام را توسط کوجی سوزوکی، کارگردانی می‌کند.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم این‌گونه آمده است که در دریای آزاد، یک ماهی‌گیر، یک قایق بادبانی متروکه را پیدا می‌کند. ماهی‌گیر موافقت می‌کند تا کنترل آن را به عهده بگیرد، در حالی که کشتی را به سمت بندر می‌برد، اما او به‌زودی متوجه می‌شود که چرا بقیه‌ی اعضای خدمه‌ی قدیمی، این کشتی را کتی ارواح می‌نامند. جیسون بلوم قرار است تهیه‌کنندگی این فیلم را از طریق Blumhouse، به همراه جرد لتو و امدا لودبروک از Paradox که داستان را برای آرونوفسکی و بلوم اقتباس کرده، انجام دهند. هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این فیلم عنوان نشده است.

جرد لتو در دو فیلم جدیدی از شرکت برادران وانر حضور دارد که به‌زودی منتشر خواهند شد. The Little Things فردا عرضه می‎‌شود و همچنین Morbius، چند مدت دیگر منتشر خواهد شد.

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.