بن افلک و جرد لتو صحنه های خود را در فیلم Justice League کنار یکدیگر فیلم‌برداری نکرده ‌اند

15 March 2021 - 12:54

دبورا اسنایدر یکی از تولیدکنندگان فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» اخیراً مشخص کرده است که ستاره‌های این فیلم یعنی بن افلک و جرد لتو، صحنه‌های خود را در این پروژه کنار یکدیگر فیلم‌برداری نکرده‌اند.

بن افلک (Ben Affleck) در نقش بتمن و جرد لتو (Jared Leto) در نقش جوکر در فیلم Zack Snyder’s Justice League نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم آینده شبکه اینترنتی HBO Max که نسخه تولید شده زک اسنایدر (Zack Snyder) از فیلم به نمایش درآمده در سال ۲۰۱۷ با عنوان Justice League می‌باشد، دارای مدت زمان پخش حدوداً چهار ساعته می‌باشد و طبق گزارش‌های منتشر شده، در این پروژه می‌توان نگاه عمیق‌تری را به ابرقهرمان‌های حاضر در این فیلم انداخت.

نسخه زک اسنایدر از فیلم اصلی Justice League شامل تغییر‌ات هنری بسیاری خواهد بود که او در فیلم، نسبت به نسخه پخش شده از آن در سال ۲۰۱۷ ایجاد کرده است. فیلم اصلی Justice League که دارای مشکلات بسیاری از مسائل و جنجال‌های به وجود آمده در ساخت آن گرفته تا واکنش‌های ضد و نقیض منتقدان بوده، در نهایت عملکرد بسیار ضعیفی را از خود در باکس آفیس جهانی بر جای گذاشته و همچنین موفق نشد انتظاراتی که از آن رفته را بر‌آورده کند.

گفته‌ها حالی از آن است که در حین روند فیلم‌برداری اولیه فیلم اصلی Justice League در سال ۲۰۱۶، فیلم‌نامه آن چندین بار با تغییرات گسترده‌ای ویرایش شده است. در اواسط فیلم‌برداری این فیلم بود که زک اسنایدر به علت تراژدی شخصی به وجود آمده در زندگی‌‌اش (مرگ دخترش) از نقش خود به عنوان کارگردان این فیلم کناره‌گیری کرده بود. زمانی که جاس ویدون (Joss Whedon) جایگزین این کارگردان شد و سکان هدایت این پروژه را بر عهده گرفت، علاوه بر ایجاد تغییرات گسترده‌ای در فیلم‌نامه آن، این کارگردان صحنه‌های بسیاری را نیز جهت روشن کردن لحن این فیلم دوباره فیلم‌برداری کرده و همچنین زمان طولانی را که پیش از این زک اسنایدر برای پخش آن در نظر گرفته بود را نیز کاهش داد.

پس از به نمایش درآمدن فیلم Justice League و منتشر شدن واکنش‌های منفی نسبت به آن، خبرگزاری‌ها، طرفداران، بازیگران و خدمه ساخت این فیلم جنبشی را به راه انداختند که در طی آن، خواستار منتشر شدن نسخه زک اسنایدر از این فیلم شدند. در‌ نهایت در سال ۲۰۲۰ بود که کمپانی Warner Bros تسلیم خواسته طرفداران شد و ساخت نسخه زک اسنایدر از این پروژه را تائید کرد و بودجه مورد نیاز جهت کامل کردن این فیلم را نیز در اختیار زک اسنایدر قرار داد.

یکی از تولیدکنندگان فیلم Zack Snyder’s Justice League با نام دبورا اسنایدر (Deborah Snyder) نیز، اخیراً مصاحبه‌ای را با مجله CINEMA-Magazin انجام داده و در طی آن، از مشکلاتی که در فیلم‌برداری صحنه‌های جدید این فیلم به علت شرایط حال حاضر جهان و همه‌گیری ویروس کرونا وجود داشته صحبت به میان آورده و اشاره کرده که آن‌ها قادر نبود‌ه‌اند که فیلم‌برداری صحنه‌های بن افلک و جرد لتو را به صورت فیزیکی در مکانی یکسان با قرار دادن این دو بازیگر در کنار یکدیگر انجام دهند.

او در این مصاحبه درباره روند فیلم‌برداری صحنه‌های جدید این فیلم گفت:

چیزی که بسیار مشکل بوده این بود که ما فقط می‌توانستیم برای سه روز (صحنه‌های جدید این فیلم را) فیلم‌برداری کنیم. ما صحنه بتمن و جوکر را فیلم‌برداری کردیم و سپس فیلم‌برداری چند صحنه دیگر را نیز انجام دادیم ولی به معنای واقعی کلمه، هیچ‌یک (از بازیگران این فیلم) در کنار یکدیگر قرار نگرفتند. برنامه‌ریزی برای آوردن آن‌ها (جهت فیلم‌برداری صحنه‌های جدید) نیز بسیار سخت بوده و همچنین بسیار مشکل بوده که این برنامه‌ریزی‌ها را انجام دهیم چرا که همه‌ی آن‌ها (در آن زمان) مشغول فیلم‌برداری پروژه‌های دیگر بوده‌اند ولی (با این حال) ما همچنان در حال پی بردن به محدودیت‌ها (وضع شده جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین خدمه و بازیگران) و نحوه انجام دادن آن‌ها (فیلم‌برداری صحنه‌های جدید) به شکلی امن بودیم.

Zack Snyder’s Justice League

در حالی که درست است فیلم‌برداری صحنه‌های جدید این فیلم (مخصوصاً در دوران اوج همه‌گیری ویروس کرونا) چالش‌برانگیز بوده ولی فیلم Zack Snyder’s Justice League یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های دنیای گسترده DC از دید طرفداران بوده است. با وجود این‌که طرح داستانی این فیلم همچنان مشابه فیلم اصلی به نمایش درآمده در سال ۲۰۱۷ می‌باشد ولی در عین حال نیز قرار است که علاوه بر جهان‌سازی بهتر و عمیق‌تر، کاراکترهای جدید و پیشینه‌ داستانی کامل آن‌ها نیز در این پروژه به نمایش گذاشته شود.

پیش از این نیز زک اسنایدر در مصاحبه‌ای اشاره کرده بود که نسخه او از فیلم Justice League، شامل استمرار داستانی که در فیلم اصلی جاس ویدون وجود داشته نخواهد بود و به جای آن، روند داستانی این فیلم از جدول زمانی اصلاح شده‌ای پیروی خواهد کرد. در حین تور مطبوعاتی فیلم Wonder Woman 1984 نیز، کارگردان آن یعنی پتی جنکینز (Patty Jenkins) گفته بود که او عقیده دارد همه‌ی کارگردان‌های فیلم‌های ابرقهرمانی کمپانی DC، نحوه به نمایش درآمدن کاراکترهایشان را در فیلم کارگردانی شده توسط جاس ویدون نادیده گرفته‌اند و به جای آن داستان تعریف شده توسط زک اسنایدر را معیار کاراکترهای خود قرار داده‌اند.

با توجه به روند طولانی سپری شده جهت ساخت فیلم Zack Snyder’s Justice League، بسیار جالب خواهد بود که ببینیم واکنش طرفداران و مخاطبان نسبت به آن چگونه خواهد بود. پیش از این نیز، مخاطبان از ساخت و ساز عجولانه داستان فیلم اصلی در سال ۲۰۱۷ ناامید شده بودند و به نظر می‌رسد که نسخه ساخته شدن توسط زک اسنایدر دارای ساختار داستانی محکم و توجه بیشتر و احترام به کاراکترهای محبوب طرفداران در دنیای گسترده DC می‌باشد.

همان‌طور که زک اسنایدر نیز پیش از این اشاره کرده بود، او امیدوار است که این فیلم خاطره بد طرفداران و بینندگان نسبت به فیلم اصلی به نمایش درآمده در سال ۲۰۱۷ را از ذهنشان پاک کند. با کمی چاشنی شانس، سرانجام به کاراکترهای زن شگفت‌انگیز، بتمن، سوپرمن، فلش، آکوامن و سایبورگ فرصت تعریف کردن داستانی در خور آن‌ها در این فیلم داده خواهد شد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.