ویل اسمیت در فیلم King Richard بازی خواهد کرد

6 March 2019 - 14:47

طبق گزارشی که ددلاین به انتشار آن پرداخته است، ویل اسمیت (Will Smith) نامزد جایزه‌ی اسکار، و بازیگر فیلم‌هایی مانند The Pursuit of Happyness، نقش ریچارد ویلیامز (Richard Williams) پیش‌کسوت و پدر ستارگان تنیس را در کنار سرنا ویلیامز (Serena Williams)، در فیلم King Richard «پادشاه ریچارد» که به فیلم‌نامه‌ای از زک بیلین (Zach Baylin) ساخته می‌شود، بازی خوهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ویلیامز زمینی برای بازی تنیس نداشت. او بر سختی‌های زیادی غلبه کرده بود، و در حال پروراندن دو تن از تنیس‌بازان بزرگ جهان بود. زمانی که دخترهایش چهار سال داشتند، ویلیامز یک منبع حرفه‌ای در ۷۸ صفحه از آموزش تنیس، برای آنان طراحی کرد. او شروع به درس دادن به دخترهایش کرد و آن‌ها، تنیس را در زمین‌های عمومی شهر Compton یاد گرفتند و پدرشان هم با کسانی که علاقه‌ای به ورزش نداشتند و با آن‌ها راه نمی‌آمدند، به نزاع می‌پرداخت. خواهران ویلیامز دو تن از بهترین بازیکنان زن در تاریخ تنیس بودند. آن‌ها در ۲۳ مسابقه‌ی عظیم و سنگین در کنار سرنا ویلیامز برنده شدند. ونوس ویلیامز (Venus Williams) هم هفت عنوان قهرمانی بدست آورده است.

سرنا ویلیامز مسابقه‌ای را در سال ۱۹۹۹ در ایالات متحده‌ی آمریکا برنده شده است و همچنین ونوس ویلیامز، لیندسی داونپورت (Lindsay Davenport) را در سال ۲۰۰۰ شکست داده است و جایزه‌ی Wimbledon را ازآن خود کرده است. بعد از این پیروزی ریچارد فریاد زد: Straight Outta Compton (به آهنگی از N.W.A که درباره‌ی منطقه‌ای در لس آنجلس است، اشاره دارد) و همچنین وی روی غرفه‌ی NBC پرید. این مراسم با اجرای کریس اورت (Chris Evert) و یک رقص پیروزمندانه خاتمه یافت.

ویل اسمیت اخیرا از فیلم Suicide Squad جدا شده است و دیگر در نقشش حاضر نخواهد شد. وی در حال حاضر روی فیلم Bad Boys for Life در کنار مارتین لارنس (Martin Lawrence) کار می‌کند. ویل به‌زودی در فیلم جادوئی دیزنی به‌نام Aladdin دیده خواهد شد.

تیم وایت (Tim White) و ترور رایت (Trevor Write) خواننده و نویسنده‌ی آمریکایی، فیلم پادشاه ریچارد را تهیه‌ خواهند کرد. الن مندلبوم (Allan Mandelbaum) و کالیب پینکت (Caleeb Pinkett) نیز به‎‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم خواهند بود.

منبع:ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.