تریلر شاه ریچارد: ویل اسمیت و پرورش دو اسطوره دنیای تنیس

29 July 2021 - 20:21
تریلر فیلم شاه ریچارد

ویل اسمیت در جدیدترین فیلم خود؛ شاه ریچارد، در نقش پدر دو اسطوره دنیای تنیس، ونوس و سرنا ویلیامز بازی کرده است.

کمپانی برادران وارنر، تریلر فیلم زندگی‌نامه‌ای و درام شاه ریچارد (King Richard) با بازی ویل اسمیت (Will Smith) را منتشر کرد. اسمیت در این فیلم، در نقش پدر سختگیر دو اسطوره دنیای تنیس بازی کرده است.

در فیلم شاه ریچارد، خواهیم دید که چگونه ریچارد ویلیامز (Richard Williams)، دو فرزند خود را تربیت و به آنها آموزش داد تا این دو در نهایت به دو تن از بزرگ‌ترین تنیسورهای تاریخ؛ یعنی سرنا (Serena) و ونوس (Venus) ویلیامز، تبدیل شوند.

ونوس در سال ۲۰۰۲ و از زمان آغاز تنیس آزاد (رقابت تنیسورهای حرفه‌ای با آماتور در سال ۱۹۶۸)، تبدیل به نخستین زن آفریقایی و آمریکایی تاریخ شد که توانست در صدر جدول رده بندی سالیانه رشته‌ای قرار گیرد که تا پیش از این در اختیار سفید پوستان بود.

سرنا نیز با کسب ۲۲ عنوان قهرمانی گرند اسلم در رده انفرادی، رکورد دار کسب این عنوان از زمان آغاز تنیس آزاد محسوب می‌شود و بسیاری از کارشناسان این رشته ورزشی، از وی به عنوان برترین تنیسور زن تاریخ نام می‌برند.

به غیر از ویل اسمیت که در نقش ریچارد ویلیامز، پدر و مربی اسبق این دو بازی کرده است، سِنایا سیدنی (Saniyya Sidney) در نقش ونوس؛ خواهر بزرگ‌تر و دمی سینگلتون (Demi Singleton) نیز در نقش سرنا به ایفای نقش پرداخته است.

یکی از دیالوگ‌های جالبی که در این تریلر دیده می‌شود، جمله شخصیت ریچارد درباره برنامه‌های خود برای موفقیت دو فرزند دخترش است. وی که قصد داشته دو فرزندش نماینده “تمام دختران کوچک و سیاه‌پوست دنیا شوند“، در بخشی از این تریلر می‌گوید:

قبل از این که اونا حتی به دنیا بیان، براشون یه طرح و برنامه ۷۲ صفحه‌ای از تمام دوران حرفه‌ای ورزشیشون، ریخته بودم!

فیلم شاه ریچارد که توسط رینالدو مارکوس گرین (Reinaldo Marcus Green) کارگردانی شده است، قرار است در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) در سینماها منتشر شود و سپس یک ماه بعد، از طریق شبکه استریم HBO Max پخش خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت خیلی خوب (۷۲۰p)

دانلود تریلر با کیفیت عالی (۱۰۸۰p)

منبع: کمپانی برادران وارنر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.