فیلم Fast 10 احتمالا به دو قسمت تقسیم خواهد شد

5 February 2020 - 22:30

فیلم Fast & Furious 9 «سریع و خشمگین ۹» تا چند ماه دیگر اکران می‌شود تا دوباره طرفداران این فرنچایز اکشن را خوشحال کند. اما چون این فیلم دومین بخش یک سه‌گانه است، وین دیزل (Vin Diesel) دوست ندارد با همین یک فیلم حماسه سریع را به پایان برساند، بلکه قصد دارد Fast 10 را به شکل فیلمی دوقسمتی بسازد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دیزل طی مصاحبه با توتال فیلم درباره مسیری که منجر به ساخت F9 شد و احتمال ساخت اسپین‌آف برای این فرنچایز صحبت کرد. دیزل در این باره گفت:

من قبل از اینکه فیلمبرداری Fast 9 رو شروع کنیم برای Fast 10 برنامه‌ریزی کردم. این دنیا اونقدر گسترده و جذابه که خیلی راحت میشه از روی اون اسپین‌آف ساخت که قطعا این کار رو خواهیم کرد. یونیورسال به این دلیل لایق این کار هست چون سرمایه‌گذاری زیادی روی این فرنچایز کرده و ما باید لطفش رو جبران کنیم. برای طرفداران هم جالب میشه اگه این حماسه با فیلم دو قسمتی Fast 10 به پایان برسه، اما در آینده هم شاهد داستان‌های جدیدی از اون باشیم.

دیگر بازیگران این فیلم سونگ کانگ (Sung Kang)، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez)، شارلیز ترون (Charlize Theron)، جان سینا (John Cena)، جوردانا بروستر (Jordana Brewster)، تایریس گیبسون (Tyrese Gibson)، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) و مایکل روکر (Michael Rooker) هستند.

فیلم Fast & Furious 9 در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.