سازنده فیلم موفق Upgrade برای ساخت دنباله آن خواستار بودجه بیشتری است

26 February 2020 - 16:00

لی ونل (Leigh Whannell) نویسنده و کارگردان فیلم اکشن ترسناک Upgrade «ارتقا» اعلام کرد برای ساخت دنباله احتمالی این فیلم موفق خواستار بودجه بیشتری است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این فیلم لوگان مارشال گرین (Logan Marshall-Green) نقش مردی را بازی می‌کند که تمایلی به استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته ندارد. پس از یک حمله که باعث کشته شدن همسرش و فلج شدن او می‌شود، پیوندی سایبرنتیک به نام استم روی او انجام می‌شود که به او در انتقام گرفتن از قاتلان همسرش کمک می‌کند. اگرچه آن فیلم در باکس آفیس به موفقیت بزرگی دست پیدا نکرد، اما به لطف بودجه خیلی پایینش سود خوبی نصیب استودیو کرد و همچنین با استقبال منتقدین روبرو شد.

فیلم Upgrade توسط استودیوی به شدت موفق بلوم‌هاوس تهیه شد. این استودیو مهارت خاصی در تولید فیلم‌های ترسناک دارد و تاکنون فرنچایزهای موفقی مثل Paranormal Activity «فعالیت فراطبیعی»، The Purge «پاکسازی» و The Conjuring «احضار» را ساخته است. جیسون بلوم (Jason Blum) موسس این استودیو هم به شدت تمایل دارد دنباله Upgrade ساخته شود.

اگرچه ونل تاکنون درباره ساخت دنباله این فیلم حرفی نزده بود، اما حین تبلیغ برای فیلم جدیدش The Invisible Man «مرد نامرئی»، اعلام کرد اگر قرار باشد دنباله Upgrade را بسازد به بودجه خیلی بیشتری نیاز دارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.