روز سه‌شنبه تریلر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر خواهد شد

27 February 2017 - 10:00

جدیدترین اخبار منتشر شده از فیلم مورد انتظار Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان : جلد دوم» به کارگردانی جیمز گان (James Gunn)، حکایت از منتشر شدن تریلری جدید از آن در هفته‌ی جاری دارند. با سینما گیمفا همراه باشید.

به گزارش Broadway Wolrd، قرار است در جریان برنامه‌ی زنه و جدید جیمی کمل (Jimmy Kimmel)، تریلر جدیدی از فیلم «نگهبانان کهشکان: جلد دوم» با مدت زمان ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه پخش گردد.

احتمالاً این تریلر به مناسبت آغاز اکران عمومی فیلم Logan «لوگان» در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که اکثر صحنه‌های این تریلر، در تریلر دیگری که قرار است از آن در جریان اکران فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» در ماه مارس میلادی منتشر شود، نیز نمایش داده شود.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم»، راب زامبی (Rob Zombie) تائید کرد که صداپیشگی یکی از شخصیت‌های این فیلم را برعهده دارد اگرچه به طور مشخص اعلام نکرد که در چه نقشی در آن حضور خواهد داشت. همچنین اعلام شده که کارن گیلان (Karen Gillan) و مایکل روکر (Michael Rooker) که به ترتیب ایفاگر نقش‌های نبولا (Nebula) و یوندو (Yondu) در این سری هستند، قرار است در فیلم دیگر مارول یعنی Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نیز حضور داشته باشند. در حال حاضر مراحل فیلمبرداری این فیلم در آتلانتا در حال انجام است و قرار است در ادینبورگ و گلاسکوی اسکاتلند نیز شاهد ادامه‌ی این مراحل باشیم.

استودیوی مارول همچنین اعلام کرده است که قرار است فصل دوم سری انیمیشنی Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» از روز شنبه ۲۱ اسفند ماه (۱۱ مارس ۲۰۱۷ میلادی) پخش خود را با نمایش یک قسمت یک ساعته آغاز کند.

فیلم مورد انتظار «نگهبانان کهشکان: جلد دوم» از روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ (۵ می ۲۰۱۷) روانه‌ی پرده‌ی سینماها خواهد شد.

منبع : DarkHorizons

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.