فیلم رابین هود تارون اگرتون کمتر رابین هودی خواهد بود

22 September 2017 - 21:00

تارون اگرتون (Taron Egerton) قول می‌دهد که Robin Hood «رابین هود» ساخته ی او از برداشت‌های قبلی از این شخصیت و به طور کلی از داستان متفاوت خواهد بود. این بازیگر اهل ولش در حال حاضر با فیلم Kingsman: The Golden Circle «کینگزمن: حلقه‌ی طلایی»، دنباله‌ی اولین فیلمش Kingsman: The Secret Service «کینگزمن: سرویس مخفی» روی پرده سینماها است. با اینکه خود فیلم به یک فرانچایز اورجینال تبدیل شده و او را به یک ستاره تبدیل کرده و نیز وی را در کنار جمعی از برندگان اسکار قرار داده است، او قرار نیست همیشه یک جاسوس بماند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم بزرگ بعدی برای تارون اگرتون، فیلم Robin Hood «رابین هود»، فیلمی درباره‌ی پیدایش رابین هود و این که این دزد انسان دوست اهل لاکسلی چگونه بوجود آمد، است. این فیلم، تارون اگرتون را در کنار جیمی فاکس (Jamie Foxx) در نقش جان کوچک، بن مندلسون (Ben Mendelsohn) در نقش کلانتر و تیم مینچنین (Tim Minchin) در نقش راهب تاک قرار می‌دهد – و اگر این به اندازه‌ی کافی متفاوت به نظر نمی‌رسد – هنرپیشه‌ی فیلم می‌گوید که آنها از برداشت‌های قبلی از این شخصیت متفاوت عمل می‌کنند.

Screenrant در نشستی با تارون اگرتون از او پرسید که چگونه نسخه‌ی وی با ساخته‌های قبلی متفاوت خواهد بود. بطور خلاصه وی گفت که آن‌ها از پیکرنگاری که همه با آن آشنایی دارند فاصله خواهند گرفت:

به نظرم از رابین هودهای قبلی کمتر فروتنانه خواهد بود. به نظرم بعضی وقت‌ها مشکل رابین هود این است که … من نسخه‌ی کوین کاستنر (Kevin Costner) را دوست دارم و فکر می‌کنم در نسخه‌ی راسل کرو (Russell Crowe) هم لحظات عالی وجود داشت، اما آن‌ها خیلی خیلی خیلی رابین هودی هستند. مال ما کمتر رابین هودی است. خشن‌تر و تاریک‌تر است و رابین هود برای قرن بیست و یک را نشان می دهد. اگر شما Peaky Blinders «پیکی بلایندرز» را دیده باشید با لحن فیلم آشنا خواهید شد به گونه‌ای که انگار همان کارگردان است.

درحالیکه این بازیگر سعی می‌کند که به اقتباس‌های قبلی طعنه‌ای نزند اما به وضوح بیان می‌کند که چیزی که او بر روی آن کار می‌کند بسیار متفاوت خواهد بود. احتمالا کلاه سبز رنگ و لباسی که با شخصیت رابین هود گره خورده است در فیلم حضور نخواهد داشت و به جای آن، فیلم واقعی‌تر و شبیه به کارهای یک یاغی واقعیِ از عرش به فرش افتاده خواهد بود. این کار مورد درباره‌ی فیلم رابین هود راسل کرو و ریدلی اسکات (Ridley Scott) صحیح بود، با این حال همانطور که تارون اگرتون اظهار داشت زیاد مورد قبول واقع نشد.

به نظر می‌رسد که تمرکز اصلی او بر روی تاریکی سریال Peaky Blinders «پیکی بلایندرز»، یک درام گانگستری بسیار واقعگرایانه که در ۱۹۲۰ در بیرمنگهام اتفاق می‌افتد، است. بازیگر فیلم همچنین گفته که فیلم بسیار خنده‌دار خواهد بود، پس می‌توان از تعادل لحنی فیلم اطمینان داشت.

در طی پیش‌تولید، فیلم با نام Robin Hood: Origins «رابین هود: ریشه‌ها» شناخته می‌شد که قبل از تولید در سال ۲۰۱۷ به نام شخصیت اصلی تغییر پیدا کرد. تارون اگرتون توضیح اضافی از این که چه دلیلی پشت این تغییر نام بود نداد اما به نظر می‌رسد از این که نام فیلم این تغییر را به خود دیده راضی است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.