تریلر جدید Star Wars: The Last Jedi منتشر شد

10 October 2017 - 21:30

برای دانستن آینده نیازی نیست تا نیروهای کهکشانی را مهار کنید، تنها کافیست توییتر مارک همیل (Mark Hamill) را مشاهده کنید. ماه گذشته، لوک اسکای واکر (Luk Skywalker) خودش تاریخ به نمایش درآمدن دومین تریلر فیلم The Last Jedi (آخرین جدای) را در یک توییت حذف شده، مشخص کرد. او در آن توییت درست می‌گفته است و اکنون این تریلر در نهایت منتشر شد. شما در ادامه‌ی این خبر می‌توانید تریلر را مشاهده کنید. با سینما گیمفا همراه باشید.

پیشنهاد می‌کنیم ابتدا تریلر را مشاهده کنید و سپس ادامه‌ی مطلب را بخوانید! بسیار خوب. احتمالا بیش از ده بار آن‌را تماشا کردید! از آن سگ یخی چخبر؟ دوئل فین (Finn) با کاپیتان فاسما (Phasma) چطور بود؟ آیا شاهد رهبری بسیار خوب اسنوک (Snoke) و دیزی ریدلی (Daisy Ridley) هستید؟ بنظر می‌رسد که کایلو رن (Kylo Ren) می‌خواهد مادر خودش را هم بکشد! لطفا همین الان این فیلم را اکران کنید!

در سال ۲۰۱۵، فوتبال دوشنبه شب، مناسبت خوبی بود تا لوکاس فیلم، تریلر جدید خودش از The Force Awaknes (نیرو برمی‌خیزد) را منتشر کند. اولین تریلر The Last Jedi در طول جشن Star Wars منتشر شد و همزمان ما موفق به گرفتن عکس، پوستر، جزئیات و اسباب بازی‌های Star Wars شدیم.

ریان جانسون (Rian Johanson) کارگردان این فیلم است و یک تیم بازیگری بسیار خوب در کنار او هستند. بازیگران جدید فیلم شامل کلی ماری ترن (Kelly Marie Tran)، لارا درن (Laura Dern)، بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro) و ورونیکا نگو (Veronica Ngo) هستند. The Last Jedi در ۱۵ دسامبر به روی پرده‌ی سینما خواهد رفت.

منبع: Screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.