ساخت سریال Redeemer با بازی متیو مک‌کانهی کنسل شد

13 January 2021 - 14:37
سریال Redeemer

ساخت سریال Redeemer با حضور متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) و نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) توسط شبکه FX متوقف شد.

شبکه FX تصمیم گرفته است که از پیش‌برد سریال Redeemer، مجموعه‌ای درام که سازنده سریال True Detective یعنی نیک پیزولاتو را با یکی از بازیگران اصلی آن سریال یعنی متیو مک‌کانهی دوباره متحد می‌کرد، انصراف دهد. پیزولاتو و مک‌کانهی تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را که توسط کمپانی‌های Fox 21 TV Studios و FX Productions ساخته می‌شد، بر عهده داشتند.

تصمیم به انصراف از سریال از آن جایی نشأت می‌گیرد که متیو مک‌کانهی تصمیم گرفت از سریال خارج شود. پیزولاتو نیز در حال مذاکره برای خروج از قرارداد کلی خود با کمپانی‌های فاکس است. هنوز دو سال دیگر از قراردادی که پیزولاتو سال گذشته امضا کرده بود باقی مانده است.

سریال Redeemer قرار بود توسط پیزولاتو و بر اساس اولین رمان پاتریک کولمن (Patrick Coleman) ساخته شود. متیو مک‌کانهی نقش محافظ امنیتی یک وزیر فاسد را بازی می‌کرد که به دنبال دختری گمشده در تگزاس می‌گشت. این جست‌و‌جو او را به توطئه‌ جنایی و فاسدی می‌کشاند که گذشته و حال او را توسط رازی بزرگ تحت تأثیر قرار می‌دهد.

فصل اول سریال True Detective نامزد ۱۲ جایزه امی از جمله نامزدی جایزه بازیگر اصلی سریال درام توسط مک‌کانهی و جایزه نویسنده سریال درام توسط پیزولاتو شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.