اولین تصاویر از فیلم Mortal Kombat منتشر شد

16 January 2021 - 12:24
فیلم Mortal Kombat

اولین تصاویر از کاراکترهای فیلم ریبوت Mortal Kombat منتشر شد. این فیلم که توسط سیمون مک کوئید (Simon McQuoid) کارگردانی شده و وظیفه تولیدکنندگی آن نیز بر عهده جیمز وان (James Wan) بوده، دوباره قرار است که سری بازی‌های ویدیویی محبوب و خشن Mortal Kombat را در قالب فیلمی به سینماها بیاورد.

این فیلم قرار است که در سال جاری به نمایش گذاشته شود و از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند نیز می‌توان لوئیس تان (Lewis Tan)،‌ هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada)، مکس هوانگ (Max Huang)، مکاد بروکس (Mehcad Brooks)، جاش لاوسون (Josh Lawson)، جو تسلیم (Joe Taslim)، لودی لین (Ludi Lin) و جسیکا مک‌نامی (Jessica McNamee) را نام برد.

Mortal Kombat که جزئی از فرهنگ‌عامه دهه ۹۰ و یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزها بازی‌های ویدیویی بوده، پس از انتشار نسخه اول، به سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین بازی‌های ویدیویی در ژانر مبارزه‌ای شد. یکی از علت‌های محبوبیت فوق‌العاده این سری، حرکات تمام کننده نمادین بسیار پرخشونتی با نام فیتالیتی (Fatality) بوده است. در سال ۱۹۹۵ نیز برای اولین بار فیلم اقتباسی از این بازی با نام Mortal Kombat منتشر شد که عموماً توانست نقدهای خوبی را از طرف منتقدین دریافت کند.

ادامه این فیلم در سال ۱۹۷۷ با نام Mortal Kombat: Annihilation در سینماها به نمایش درآمد که با نقدهای مثبت بسیار کمتری نسبت به فیلم قبلی مواجه شد. اکنون به نظر می‌رسد که این فرنچایز آماده بازگشتی شکوهمندانه به سینماها است.

اخیراً وب‌سایت Entertainment Weekly از جدیدترین تصاویر منتشر شده از این فیلم رونمایی کرده است. در این تصاویر از کاراکترهای نمادینی از جمله لیو کانگ (با نقش‌آفرینی لودی لین)، کونگ لائو (با نقش‌آفرینی مکس هوانگ)، سونیا بلید (با نقش‌آفرینی جسیکا مک‌نامی)، جکس بریگس (با نقش‌آفرینی مکاد بروکس)، کینو (با نقش‌آفرینی جاش لاوسون) و ساب-زیرو (با نقش‌آفرینی جو تسلیم) رونمایی شده که به نظر می‌رسد همگی آن‌ها در لباس‌های کلاسیک خود آماده مبارزه می‌باشند.

علاوه بر آن، در این تصاویر منتشر شده نگاه اجمالی به یکی از کاراکترهای جدید معرفی شده در این سری با نام کول یانگ (با نقش آفرینی لوئیس تان) نیز انداخته شده که قرار است قهرمان اصلی این فیلم باشد. همچنین به نظر می رسید که با توجه به دیگر تصاویر منتشر شده از این فیلم، به پیشینه داستانی کاراکتر ساب-زیرو و رقابتش با کاراکتر اسکورپیون نیز پرداخته شده که قرار است پایه و اساس بیشتر اتفاقات این فیلم باشد.

تصویری از مبارزه لیو کانگ با کونگ لائو:

تصویری از بازوی رباتیک نمادین کاراکتر جکس بریگس:

تصویری از کاراکتر کینو با چشم‌های قرمزش:

تصویری از کاراکتر ساب-زیرو که در حال نمایش قدرت‌های یخی خود می‌باشد:

تصویری از کاراکتر جدید این سری با نام کول یانگ:

تصویری از پیشینه داستانی تاریک کاراکتر اسکورپیون:

و در نهایت تصویری از کاراکتر سونیا بلید:

قرار است که داستان فیلم جدید Mortal Kombat، رویکرد جدیدی را نسبت به فیلم‌های قبلی این سری داشته باشد و به نظر می‌رسد که قرار است این فیلم با استفاده از کاراکتر جدیدی با نام کول یانگ به بررسی دیگر کاراکترهای کلاسیک، مکان‌ها و خط داستانی‌های مشهور این سری بپردازد. بازیگر این نقش یعنی لوئیس تان، در کارنامه خود وظیفه نقش‌آفرینی در سریال‌هایی از جمله سریال Wu Assassins و Into the Badlands را بر عهده داشته و قرار است عضو جدیدی از خانواده Mortal Kombat باشد.

تاکنون به نظر می‌رسد که این فیلم کارگردانی شده توسط سیمون مک کوئید در مسیر درستی قرار گرفته است. همچنین در این تصاویر جدید منتشر شده از فیلم Mortal Kombat، از کاراکترهای نمادینی از جمله اسکورپیون و کونگ لائو با کلاه کشنده‌اش نیز رونمایی شده است.

فیلم ابتدایی این فرنچایز، با شاهکاری در سینماها فاصله بسیاری داشته ولی با این حال فیلم بسیار سرگرم‌کننده‌ای بوده که در عین وفادار بودن به منبع اقتباس خود، خیلی خود را نیز جدی نگرفته است. این فیلم در حیطه فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی، جزء یکی از بهترین‌ها به شمار آمده است. با کمی چاشنی شانس، فیلم جدید این سری نیز می‌تواند هم طرفداران بازی و هم علاقه‌مندان به هنرهای رزمی را راضی نگه دارد. قرار است که فیلم Mortal Kombat به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max در تاریخ ۱۶ آوریل امسال (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۰) به نمایش درآید.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.