جورج کلونی سریالی بر اساس شخصیت Buck Rogers خواهد ساخت

29 January 2021 - 21:02
Buck Rogers

جورج کلونی (George Clooney) به سریالی بر اساس شخصیت Buck Rogers پیوسته است. این سریال کوتاه توسط کمپانی Legendary در دست توسعه قرار دارد و قرار است تا برایان کی وان (Brian K. Vaughan) نویسندگی آن را بر عهده داشته باشد. در صورت موفقیت این اثر، کمپانی لجندری برنامه دارد تا یک فیلم و یک انیمه نیز از آن منتشر کند.

کلونی به همراه همکارش گرنت هسلاو (Grant Heslov) در کمپانی Smokehouse Pictures تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه خواهند بود. احتمال آن وجود دارد که کلونی در این پروژه به ایفای نقش بپردازد اما به گفته‌ی منابع داخلی، هنوز قراردادی به منظور نقش‌آفرینی او منعقد نشده است.

دان مورفی (Don Murphy) و سوزان مونتفورد (Susan Montford) از کمپانی Angry Films که سابقه‌ی کار در آثار Transformers و Real Steel را دارند در کنار کلونی و هسلاو و فلینت دیل (Flint Dille) که نوه‌ی خالق اصلی Buck Rogers است، تهیه‌کنندگان سریال هستند.

شخصیت باک راجرز نخستین بار در سال ۱۹۲۸ و طی داستانی با عنوان Armageddon 2419 که در شماره‌ای از مجله‌ی محبوب Amazing Stories به نشر رسید، خلق شد. طی این داستان که توسط فیلیپ فرانسیس نَولان (Philip Francis Nowlan) نوشته شده بود، شخصیت اصلی داستان درون یک معدن زغال، طی فروریزش آن حبس می‌شود و به خوابی عمیق فرو می‌رود؛ ۵۰۰ سال بعد و در آینده چشم می‌گشاید و آمریکایی را می‌بیند که اکنون زمین نبرد دار و دسته‌های خلافکار مختلف شده است.

جان اف. دیل (John F. Dille) پای این شخصیت را در ۱۹۲۹ به یک داستان مصور باز کرد که منجر به انفجار محبوبیت آن در سرتاسر آمریکا شد. خیلی زود اسباب‌بازی‌ها، نمایش‌های رادیویی، مجموعه‌های کامیک بوکی و یک فیلم با بازی باستر کرب (Buster Crabbe) بر اساس این شخصیت ساخته و خلق شدند.

آخرین باری که این شخصیت بر روی صفحه‌ی نمایش دیده شد در اواخر دهه‌ی ۷۰ میلادی و طی سریالی کوتاه با عنوان Buck Rogers in the 25th Century محصول شبکه‌ی NBC بود که در آن گیل جرالد (Gil Gerard) و ارین گری (Erin Gray) به ایفای نقش می‌پرداختند. طی این سریال یک ربات دستیار با نام توینکی و یک کامپیوتر سخنگو به نام دکتر ثئوپولیس برای این شخصیت معرفی و خلق شدند.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.