تاریخ رسمی پخش فیلم Justice League: Snyder Cut اعلام شد

30 January 2021 - 12:05
فیلم Justice League: Snyder Cut

سرانجام تاریخ رسمی پخش نسخه زک اسنایدر (Zack Snyder) از فیلم Justice League مشخص شد. سال‌ها پس از به راه افتادن جنبشی مبنی بر درخواست پخش نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League (پس از منتشر شدن نسخه سینمایی ضعیف آن)، مخاطبان سرانجام قادر خواهند بود تا نسخه اسنایدر از این فیلم را مشاهده کنند.

خبر تولید این پروژه به صورت رسمی، در تاریخ می ۲۰۲۰ (خرداد ماه ۱۳۹۹) اعلام شده بود و در همان موقع نیز مشخص شد که این فیلم قرار است در شبکه اینترنتی HBO Max در تاریخی در سال ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته شود. از آن موقع تا به حال، مخاطبان منتظر مانده‌اند تا بدانند که دقیقاً چه زمانی قادر به تماشای نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League خواهند بود.

برای مدتی، انتظار می‌رفت که پروژه Justice League: Snyder Cut در اوایل سال ۲۰۲۱ پخش شود چرا که خود زک اسنایدر نیز اعلام کرده بود که این فیلم در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ماه ۱۳۹۹) به نمایش گذاشته خواهد شد. حتی با محدود شدن زمان پخش این فیلم به ماه مارس، هنوز روز دقیق پخش آن مشخص نبوده است. ولی اکنون، زمان دقیق پخش فیلم Justice League: Snyder Cut به صورت رسمی برای مشترکان شبکه اینترنتی HBO Max اعلام شده است.

در شبکه اجتماعی توییتر، علاوه بر رونمایی از پوسترهای جدید این فیلم، زک اسنایدر تاریخ دقیق پخش آن را نیز اعلام کرده است. فیلم Justice League: Snyder Cut قرار است که در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۱ (۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

پوسترهای جدید منتشر شده برای این فیلم را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

فیلم Justice League: Snyder Cut

فیلم Justice League: Snyder Cut

فیلم Justice League: Snyder Cut

امکان دارد که تاریخ تعیین شده برای پخش این پروژه، با تأخیر جدیدی که در تاریخ اکران فیلم Godzilla vs. Kong صورت گرفته نیز ارتباط داشته باشد. فیلم کراس‌اور دنیای هیولایی Godzilla vs. Kong در ابتدا قرار بوده که در تاریخ ۲۶ مارس امسال (۶ فروردین ماه ۱۴۰۰) پخش شود ولی اکنون تاریخ پخش این فیلم به ۳۱ ماه مارس (۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰) موکول شده است.

با تغییر صورت گرفته در تاریخ اکران Godzilla vs. Kong، فیلم Justice League: Snyder Cut فرصتی رو برای نفس کشیدن پیدا می‌کند چرا که اکنون برخلاف قبل، شبکه HBO Max دو پروژه بسیار بزرگ و مورد انتظار را برای پخش در دو هفته متوالی در برنامه‌های خود نخواهد داشت و بدین ترتیب تا زمان پخش Godzilla vs. Kong، فیلم Justice League: Snyder Cut نیز مدتی توجه‌ها را به خود جلب خواهد کرد و فرصت درخشیدن را نیز پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، با تأخیر یک هفته‌ای در تاریخ پخش فیلم Godzilla vs. Kong، به مشترکان شبکه اینترنتی HBO Max فرصت بیشتری برای تماشای فیلم Justice League: Snyder Cut داده خواهد شد. مدت زمان پخش نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League حدود چهار ساعت می‌باشد.

همچنین به نظر می‌رسد که نحوه پخش این فیلم نیز دستخوش تغییر شده چرا که در ابتدا قرار بوده که این فیلم در طی چهار قسمت به صورت سریالی کوتاه در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود ولی اکنون مثل اینکه قرار است این فیلم به صورت یکجا و کامل در این شبکه اینترنتی پخش شود. با این حال، هنوز هم مخاطبانی وجود خواهند داشت که تمایل داشته باشند با تقسیم این فیلم به قسمت‌هایی کوچک‌تر، به تماشای آن بپردازند. کسانی که علاقه داشته باشند فیلم Justice League: Snyder Cut را به این صورت تماشا کنند، اکنون دو هفته پس از به نمایش درآمدن این فیلم و قبل از پخش فیلم Godzilla vs. Kong وقت خواهند داشت تا این فیلم را به طرز دلخواه خود تماشا کنند، بنابراین عجله زیادی برای دیدن این فیلم وجود نخواهد داشت.

اکنون با مشخص شدن تاریخ دقیق پخش نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League، باید انتظار داشت که در طی یک ماه و نیم آینده، بازاریابی و تبلیغات قابل‌ توجه‌ای برای پخش این فیلم در شبکه اینترنتی HBO Max صورت بگیرد. حتی با تمام فیلم‌های بزرگی که کمپانی Warner Bros برای پخش در سال ۲۰۲۱ در شبکه اینترنتی HBO Max در برنامه‌های خود دارد، فیلم Justice League: Snyder Cut مسلماً یکی از مورد انتظارترین و بزرگ‌ترین فیلم‌هایی است که این کمپانی در سال ۲۰۲۱ در شبکه اینترنتی خود پخش خواهد کرد و همچنین انتظار می‌رود که این فیلم مشترکان جدید بسیاری را برای عضویت در شبکه اینترنتی HBO Max جذب کند.

در عین حال نیز، زک اسنایدر در حال کار بر روی تریلر جدیدی برای فیلم Justice League: Snyder Cut می‌باشد و باید منتظر ماند و دید که این تریلر چه زمانی پخش خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد، در تریلر جدید فیلم Justice League: Snyder Cut، به تفاوت‌های نسخه زک اسنایدر با نسخه سینمایی آن توجه بیشتری خواهد شد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.