تاریخ اکران ریبوت فیلم Resident Evil اعلام شد

5 February 2021 - 21:58

ریبوت فیلم Resident Evil که در حال حاضر بدون عنوان است، پس از انجام و تکمیل مراحل تولید، تاریخ اکران رسمی داخلی دریافت کرده است.

زمان اکران ریبوت فیلم Resident Evil به صورت رسمی اعلام شده و سونی آماده است تا این سری را دوباره بر روی پرده سینماها به نمایش بگذارد. سری قبلی فیلم‌های Resident Evil که توسط پائول اندرسون کارگردانی شده بود به ۶ قسمت تقسیم می‌شد، اما تقریباً هیچ ارتباطی با سری بازی‌های ساخته شده‌ی شرکت کپکام نداشت. این ریبوت از سال ۲۰۱۷ در حال توسعه است. کارگردانی فیلم جدید Resident Evil توسط یوهانس رابرتس انجام می‌شود. او تصمیم دارد به ریشه‌های وحشت بقا بازی‌ها بازگردد.

داستان این فیلم رویدادهای سال ۱۹۹۸ در شهر راکون را نمایش می‌دهد و تعداد زیادی از شخصیت‌های کلاسیک سری، از جمله کلر ردفیلد و جیل والنتین را نشان می‌دهد. این فیلم رسماً بعنوان داستان آغازین برای دنیای Resident Evil عمل خواهد کرد و اسرار شیوع ویروس در شهر راکون و عمارت اسپنسر را فاش می‌کند. مشخص نیست که داستان تا چه حد در بازی‌ها فرو رفته است، اما رابرتس قول داده است که چشم اندازش به الهام خود، وفادار بماند.

سونی در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ (۳ سپتامبر ۲۰۲۱)، ریبوت فیلم Resident Evil را در آمریکا اکران خواهد کرد. استودیوی فیلمسازی کنستانتین فیلم در مناطق آلمانی زبان، Elevation در کانادا و Metropolitan در فرانسه فیلم را اکران خواهند کرد . اگرچه هنوز از نظر فنی این فیلم نامی ندارد اما فیلمبرداری آن به پایان رسیده است و به نظر می‌رسد که مراحل توسعه‌اش بسیار خوب پیش رفته است.

۶ فیلم اول Resident Evil با واکنش‌های مختلفی روبرو شد، در بیشتر موارد منتقدان فیلم‌ها را دوست نداشتند و طرفداران این سری بازی‌ها نیز در کل از فیلم‌ها بدشان نمی‌آمد. در چند سال گذشته شاهد اقتباس‌هایی از بازی‌های ویدئویی بوده ایم که کسی هرگز فکرش را نمی‌کرده و این به لطف سازندگان است که با داشتن درک درست از بازی‌ها، اقتباس‌های خوب و وفادار را ارئه می‌دهند. اگر اکران این فیلم ریبوت به خوبی پیش برود، انتظار داشته باشید در آینده شاهد کارهای بیشتری باشیم.

منبع: گیم‌رنت

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.