به جیسون موموآ نقش ناکلز در فیلم Sonic the Hedgehog 2 پیشنهاد شده است

10 February 2021 - 14:23
فیلم Sonic the Hedgehog 2

براساس گزارش منتشر شده جدیدی، به جیسون موموآ (Jason Momoa) بازی در نقش ناکلز اکیدنا (یک نوع مورچه‌خور قرمز رنگ از دنیای سونیک هست که شخصیتی ساده، جدی و گهگاه خنگی دارد) در فیلم Sonic the Hedgehog 2 پیشنهاد شده است.

علی‌رغم انتقادات بسیار زیاد از قسمت اول این فیلم در طی روند تبلیغاتی آن و با توجه به سابقه بد فیلم‌های تولیدی از بازی‌های ویدیویی، فیلم Sonic the Hedgehog توانست که فروش فوق‌العاده‌ای را در باکس آفیس تجربه کند و بدین ترتیب این فیلم توانست که بسیاری از مخاطبان و منتقدان خود را نیز راضی کند. پس از فروش عالی این فیلم، ساخت قسمت دوم آن نیز تائید شد و بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند که کاراکتر ناکلز در ادامه این فیلم حضور خواهد داشت.

پس از دهه‌ها انتشار بازی‌های Sonic the Hedgehog، این فرنچایز از طریق فیلم لایو اکشن به نمایش درآمده از آن در سال ۲۰۲۰، به صورت گسترده‌ای دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. از بازیگرانی که در قسمت اول این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به جیم کری (Jim Carrey)، جیمز مارسدن (James Marsden) و بن شوارتز (Ben Schwartz)، صداپیشه کاراکتر سونیک در این فیلم اشاره کرد.

در این فیلم به اندازه کافی از جزئیات حاضر در بازی‌های ویدیویی آن استفاده شده بود که به همین دلیل موفق شد طرفداران طولانی مدت این فرنچایز را راضی نگه دارد در حالی که داستان جدیدی نیز به این فیلم اضافه شده بود که توانست بخش گسترده‌ای از مخاطبان خود را نیز سرگرم کند. فیلم Sonic the Hedgehog 2 برای پخش در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

طبق گزارش جدید منتشر شده از وب‌سایت The Illuminerdi، به جیسون موموآ بازی در نقش ناکلز اکیدنا در فیلم Sonic the Hedgehog 2 پیشنهاد شده است. این سایت پیش از این نیز طبق گفته منبع داخلی خود، خبر داده بود که کاراکتر ناکلز در قسمت دوم این فیلم حضور خواهد داشت ولی با این حال صحت هیچ‌کدام از این گزارش‌ها تا به حال به صورت رسمی تائید نشده است؛ بنابراین حضور کاراکتر ناکلز در قسمت دوم این فیلم و نقش‌آفرینی احتمالی این کاراکتر توسط جیسون موموآ، هنوز با واقعیت فاصله بسیاری دارد ولی با این حال این خبر کاملاً منطقی به نظر می‌رسد چرا که کاراکتر ناکلز یکی از نمادین‌ترین و قدیمی‌ترین کاراکترهای حاضر در این فرنچایز می‌باشد. اگر کاراکتر ناکلز در قسمت دوم این فیلم حضور داشته باشد، جیسون موموآ انتخاب بسیاری عالی برای صداپیشگی این کاراکتر خواهد بود.

فیلم Sonic the Hedgehog 2

ورود کاراکترهای بیشتری از سری بازی‌های سونیک و محتواهای مربوط به آن‌ها، تصمیم بسیاری خوبی برای فیلم Sonic the Hedgehog 2 خواهد بود. در قسمت اول این فیلم روبات‌ها و ایستراگ‌های (پیام پنهان یا ویژگی است که در یک بازی کامپیوتری، فیلم یا کتاب قرار داده شده) مختلفی از سری بازی‌های این فرنچایز گنجانده شده بود ولی اکنون که بخش بزرگی از مخاطبان با دنیای کاراکتر سونیک آشنا شده‌اند، نوبت آن است که این بار در قسمت دوم این فیلم، بیشتر از بازی‌های این فرنچایز استفاده شود. سری بازی‌های سونیک، کاراکترهای مختلفی را در طول تاریخچه‌اش به این فرنچایز معرفی کرده و بدون شک کاراکتر ناکلز، یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین این کاراکترها می‌باشد.

به غیر از قسمت دوم این فیلم، قرار است که پروژه‌های دیگری از این فرنچایز نیز خارج از بازی‌های ویدیویی آن تولید شود. اخیراً کمپانی نتفلیکس سریال انیمیشنی جدیدی با عنوان Sonic Prime را از این فرنچایز معرفی کرده که در این سریال، کاراکتر بلور آبی (Blue Blur) که نسخه‌ای از کاراکتر Sonic the Hedgehog در دنیای موازی دیگری می‌باشد قرار است که در مولتی‌ورس (جهان‌های چندگانه) سفر کند تا در ماجراجویی‌های خانوادگی جهان را نجات دهد.

علاوه بر این انیمیشن، احتمال آن وجود دارد که برای سالگرد ۳۰ سالگی این فرنچایز، بازی جدیدی از آن نیز معرفی شود. لازم به ذکر است که از سال ۲۰۱۷ تا به حال، هیچ بازی از نسخه‌های اصلی این فرنچایز منتشر نشده است. تمام این‌ها در بین فاصله‌ای که تا پخش فیلم Sonic the Hedgehog 2 داریم اتفاق خواهد افتاد؛ بنابراین احتمال دارد که جیسون موموآ در این فیلم، صداپیشگی کاراکتر ناکلز اکیدنا را انجام دهد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.