اولین تصاویر از پشت صحنه ساخت سریال Peacemaker منتشر شد

20 February 2021 - 13:43
Peacemaker

در اولین تصاویر منتشر شده از پشت صحنه ساخت سریال Peacemaker، می‌توان نگاهی را به بازیگران آن و صحنه ساخت این سریال انداخت. سریال Peacemaker به عنوان اسپین‌آفی برای فیلم Suicide Squad جیمز گان (James Gunn) تولید شده است.

هنوز اولین فیلم جیمز گان در دنیای گسترده DC اکران نشده ولی با این حال او در حال حاضر، مشغول کار کردن بر روی پروژه بعدی‌اش در دنیای گسترده DC می‌باشد. فیلم The Suicide Squad با درجه سنی بزرگسال پخش خواهد شد و این فیلم هم به عنوان ریبوت و هم به عنوان ادامه‌ای برای فیلم سال ۲۰۱۶ کمپانی DC با نام Suicide Squad شناخته شده است. در اواخر امسال نیز، شاهد به نمایش درآمدن فیلم The Suicide Squad به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max خواهیم بود.

این فیلم برای پخش در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مدتی پس از به نمایش درآمدن این فیلم نیز، سریال Peacemaker با نقش‌آفرینی جان سینا (John Cena) در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته خواهد شد.

تا به حال جزئیات بسیار کمی در رابطه با داستان فیلم Peacemaker منتشر شده، مخصوصاً این‌که مشخص نیست داستان این سریال در چه برهه زمانی از دنیای گسترده DC جریان خواهد داشت. جیمز گان نیز از منتشر کردن اطلاعت بیشتری در رابطه با این سریال خودداری کرده چرا که امکان دارد با انتشار اطلاعات بیشتر، داستان فیلم The Suicide Squad نیز لو برود. با این حال گفته‌ها حالی از آن است که سریال Peacemaker بر روی داستان پیدایش این کاراکتر تمرکز خواهد کرد و همچنین قرار است که کاراکترهای دیگری از فیلم The Suicide Squad نیز در این سریال حضور داشته باشند.

به غیر از جان سینا، از دیگر بازیگران حاضر در این سریال می‌توان به دانیل بروکس (Danielle Brooks)، رابرت پاتریک (Robert Patrick)، جنیفر هلند (Jennifer Holland)، کریس کنراد (Chris Conrad)، چوکودی ایووجی (Chukwudi Iwuji)، کریستوفر هیردال (Christopher Heyerdahl) و استیو ایجی (Steve Agee) اشاره کرد.

با شروع روند تولید سریال Peacemaker که اخیراً آغاز شده، جیمز گان نیز اولین تصاویر از پشت صحنه ساخت این سریال را منتشر کرده است. در این تصاویر منتشر شده می‌توان جیمز گان را با ماسکی که بر صورت خود زده (جهت حفاظت از ویروس کرونا) مشاهد کرد. در کنار او دیگر بازیگران این سریال از جمله دانیل بروکس، جنیفر هلند، استیو ایجی، کریس کنراد، چوکودی ایووجی و جان سینا نیز در این تصاویر دیده می‌شوند. جیمز گان در زیر این تصویر نوشته است که:

آیا برای (چشید‌ن) دست‌پخت خدمه ساخت سریال Peacemaker آماده هستید؟

این تصاویر منتشر شده را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

سریال Peacemaker

سریال Peacemaker

سریال Peacemaker

بسیار سخت خواهد بود که اطلاعاتی از این سریال بدون لو رفتن قسمتی از داستان فیلم The Suicide Squad منتشر شود، بنابراین طرفداران آن باید مدت زمان طولانی را تا انتشار اطلاعات جدیدی از داستان این سریال منتظر بمانند. با این وجود، منتشر شدن اولین تصاویر از پشت صحنه ساخت این سریال، سورپرایز خوشایندی از طرف جیمز گان بوده چرا که در این تصاویر منتشر شده چیزی بیشتر از نگاه اولیه به بازیگران این سریال وجود دارد.

به عنوان مثال، جان سینا لباس کاراکتر Peacemaker را در این تصاویر بر تن دارد، بنابراین مخاطبان می‌توانند نگاهی را به لباس او در این سریال داشته باشند. علاوه بر آن، با انتشار این تصاویر سؤال‌های مختلفی در رابطه با صحنه ساخت آن نیز در ذهن مخاطبان به وجود آمده؛ مانند این‌که آیا خانه سیاری که در این تصاویر می‌بینیم خانه کاراکتر Peacemaker می‌باشد؟ یا این‌که او در حال بازدید از خانه کاراکتر دیگری است؟

در حال حاضر سریال Peacemaker برای پخش در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ (دی ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی HBO Max برنامه‌ریزی شده است. هنوز بخش بزرگی از فیلم‌برداری این سریال باقی مانده که باید کامل شود، بنابراین امیدواریم که جیمز گان در آینده نیز، تصاویر بیشتری از این سریال را منتشر کند تا توجه مخاطبان بیشتری به این سریال جلب شود. سریال Peacemaker پروژه بسیار جالبی می‌باشد چرا که این سریال، اسپین‌آف فیلمی است که هنوز به نمایش درنیامده ولی با این حال مخاطبان برای تماشای این سریال هیجان بسیاری دارند.

جیمز گان گروه بازیگری چشمگیری را برای نقش‌آفرینی در این سریال دور هم جمع کرده و با وجود اینکه تصاویر جدید منتشر شده از پشت صحنه ساخت آن، اطلاعاتی از نقشی که آنها در این سریال ایفا خواهند کرد را مشخص نکرده ولی با این حال دیدن این بازیگرها در کنار یکدیگر در صحنه ساخت این سریال بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد. انتظار منتشر شدن اخبار بیشتری از این سریال را در آینده داشته باشید.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.