ادگارت رایت فیلم اقتباسی The Running Man را تولید می کند

21 February 2021 - 00:17

ادگار رایت (Edgard Wright) در مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود که اگر قرار باشد فیلمی را بازسازی کند آن فیلم The Running Man خواهد بود. الان به نظرمی‌رسد او به خواسته‌اش نزدیک می‌شود.

رایت در آستانه توافق با استودیو فیلم سازی پارامونت برای ساخت اقتباس جدید از رمان پرفروش استیون کینگ با نام The Running Man است. همچنین رایت در بخش نویسندگی نیز با مایکل باکال (Michael Bacall) همکاری خواهد کرد. اگر همه چیز خوب پیش رود، رایت کارگردان این فیلم جدید می‌شود. قرار است این فیلم به داستان اصلی رمان وفادارتر بماند.

تهیه کنندگی این فیلم The Running Man بر عهده سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) و آدری چون (Audrey Chon) در کنار نیرا پارک (Nira Park) خواهد بود. فیلم اصلی در آمریکای ویران شده‌ای جریان دارد که در آن شوانزنگر در نقش پلیسی است که به اشتباه محکوم شده است. او اولین بار زمانی که در یک مسابقه تلویزیونی مجبور شد حضور پیدا کند آزاد می‌شود. در این شوی تلویزیونی قاتلان حرفه‌ای به دنبال مجرمان می‌دوند. پل مایکل گلیسر کارگردانی این فیلم اصلی را بر عهده داشت و  ماریا کنچیتا آلونسو، یافت کوتو، جیم براون، جسی ونتورا و ریچارد داوسون هم بازیگران فیلم بودند.

ادگار رایت سابقه کارگردانی فیلم Last Night in Soho را در کارنامه خود دارد. این فیلم پس از کش و قوس‌های فراوان اکتبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. فیلم The Sparks Brothers نیز از دیگر اثرات ادگارت رایت است. ادگارت همچنین سه فیلم در حال ساخت دارد که عبارت‌اند از The Chain، Set My Heart To Five و Stage 13. حال باید منتظر ماند و دید علاوه بر سه فیلم، بازسازی The Running Man چه زمانی اتمام و اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.