جان هم و تینا فی برای بازی در فیلم Maggie Moore(s) انتخاب شدند

24 February 2021 - 14:27
فیلم Maggie Moore(s)

جان هم (Jon Hamm) به همراه تینا فی (Tina Fey) به‌تازگی قراردادی را جهت بازی در فیلمی با عنوان Maggie Moore(s) امضا کرده‌اند. این دو بازیگر پیش از این در سیت‌کام شبکه NBC با نام ۳۰Rock در مقابل یکدیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند. جان اسلتری (John Slattery) وظیفه هدایت این فیلم را بر عهده خواهد داشت. او در سیت‌کام ۳۰Rock و همچنین سریال Modern Love نیز در کنار جان هم و تینا فی نقش‌آفرینی کرده است.

وب‌سایت ددلاین گزارش داده است که فیلم جدید جان اسلتری با عنوان Maggie Moore(s) در ژانر کمدی سیاه تولید خواهد شد و داستان آن بر روی رئیس پلیس شهر ساکت و آرامی در ایالت آریزونا آمریکا تمرکز خواهد داشت که ناگهان با دو فقره قتل پشت سر هم دو خانم، با نام‌هایی یکسان روبه‌رو می‌شود.

هنوز مشخص نیست که آیا جان هم در نقش رئیس پلیس این فیلم ظاهر خواهد شد یا در نقش منفی آن. نقش منفی فیلم Maggie Moore(s) نیز به این صورت توصیف شده که او تاجر محلی است که قصد دارد از دست زنش خلاص شود.

به هر حال بیشتر به نظر می‌رسد که جان هم، در نقش رئیس پلیس این فیلم ظاهر خواهد شد تا در نقش منفی آن چرا که کاراکتر او در این فیلم قرار است که با کاراکتر نقش‌آفرینی شده توسط تینا فی که همسایه مجرد نقش منفی این فیلم می‌باشد همراه شود و با توجه به رابطه رمانتیک بین جان هم و تینا فی در سیت‌کام ۳۰Rock و علاقه بینندگان به حضور این دو بازیگر در کنار یکدیگر، احتمال نقش‌آفرینی جان هم در نقش منفی این فیلم بسیار کمتر از احتمال بازی او در نقش رئیس پلیس این فیلم می‌باشد.

البته نمی‌توان احتمال حضور او در نقش منفی فیلم Maggie Moore(s) را نیز کامل رد کرد چرا که این بازیگر پیش از این نیز، در نقش منفی رهبر فرقه‌ای با نام ریچارد وین گری وین در سریال شبکه نتفلیکس با نام Unbreakable Kimmy Schmidt ایفای نقش کرده است.

فیلم‌نامه فیلم Maggie Moore(s) را نویسنده‌ای با نام پل برنباوم (Paul Bernbaum) به قلم درآورده است. این نویسنده پیش از این در کارنامه خود وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه فیلم Hollywoodland سال ۲۰۰۶ با نقش‌آفرینی بن افلک (Ben Affleck) را بر عهده داشته است. کمپانی Contentious Media نیز وظیفه تأمین مالی این پروژه را قبول کرده است.

علاوه بر جان اسلتری از دیگر تولید‌کنندگان این فیلم می‌توان به کری وودز (Cary Woods)، وینسنت نیومن (Vincent Newman)، راس کن (Ross Kohn) و نانسی لئوپاردی (Nancy Leopardi) اشاره کرد. کری وودز در کارنامه خود وظیفه تولید‌کنندگی فیلم Scream سال ۱۹۹۶ و وینسنت نیومن نیز وظیفه تولید‌کنندگی فیلم We’re the Millers سال ۲۰۱۳ را بر عهده داشته‌اند.

جان اسلتری پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم دارم و جنایی سال ۲۰۱۴ با عنوان God’s Pocket و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله فیلیپ سیمور هافمن (Philip Seymour Hoffman)، جان تورتورو (John Turturro)، ریچارد برتون (Richard Jenkins) و کریستینا هندریکس (Christina Hendricks) را برای کمپانی IFC Films بر عهده داشته است.

این فیلم کارگردانی شده توسط او با واکنش‌های مختلفی از طرف منتقدین رو‌به‌رو شده است ولی با این حال اکنون به نظر می‌رسد که به او شانس دوباره‌ای برای کارگردانی فیلم Maggie Moore(s) داده شده است. همچنین به نظر می‌رسد که این فیلم، حال و هوای مشابه‌ای را با فیلم مستقلی با عنوان Breaking News in Yuba County که به‌تازگی در تاریخ ۱۲ فوریه (۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹) در سینماها و به صورت اینترنتی منتشر شده داشته باشد.

جان هم در کارنامه خود علاوه بر حضور در سریال موفق شبکه HBO با نام Curb Your Enthusiasm در نقش مهمان، در فیلم کمپانی Lionsgate با نام Wild Mountain Thyme و در کنار امیلی بلانت (Emily Blunt) نیز نقش‌آفرینی کرده است. این بازیگر اخیراً در فیلم کمپانی Paramount Pictures با عنوان Top Gun: Maverick در مقابل تام کروز (Tom Cruise) نقش‌آفرینی کرده که این فیلم برای پخش در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۱ تیر ماه ۱۴۰۰) در سینماها (اگر دوباره به علت همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها تأخیر نخورد) برنامه‌ریزی شده است.

در نهایت تینا فی نیز اخیراً وظیفه صداپیشگی انیمیشن جدید کمپانی دیزنی و استودیو‌های پیکسار با عنوان Soul را بر عهده داشته است که این انیمیشن به تازگی در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس و در سینماها به نمایش درآمده است. همچنین این بازیگر قرار است که در کنار ایمی پولر (Amy Poehler) به عنوان میزبان هفتاد و هشتمین مراسم Golden Globes در سال ۲۰۲۱ حاضر شود. این مراسم در تاریخ ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۹) برگزار خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.