دیوید فینچر قصد ساخت فیلم قاتل با بازی مایکل فاسبندر را دارد

24 February 2021 - 23:07
دیوید فینچر قصد ساخت فیلم قاتل با بازی مایکل فاسبندر را دارد

دیوید فینچر (David Fincher) قصد دارد فیلم سینمایی قاتل (The Killer) را که حدود ۱۴ سال پیش قصد ساخت آن را داشت، سرانجام کارگردانی کند و این فیلم را برای نتفلیکس بسازد.

فینچر در ابتدا قصد داشت این فیلم را برای کمپانی پارامونت بسازد اما اکنون وی با انتقال این پروژه به سرویس استریم نتفلیکس، قصد دارد روند ساخت فیلم را سرعت ببخشد.

قاتل براساسی رمان گرافیکی با همین نام نوشته الکسیس نولنت (Alexis Nolent) ساخته خواهد شد و داستان قاتل بی رحمی را روایت می‌کند که در دنیایی که اخلاقیات در آن جایی ندارد، دچار یک بحران شخصیتی و روانی می‌شود.

همچنین به ادعای ددلاین، فینچر در حال انجام مذاکرات با مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) برای بازی در این فیلم و در نقش نخست آن است. نتفلیکس درباره حضور فاسبندر در این فیلم، نظری نداده است.

این خبر وقتی برای هواداران فینچر و سینما جذابتر می‌شود که بدانیم فیلم‌نامه این فیلم را قرار است اندرو کوین واکر (Andrew Kevin Walker) بنویسد. واکر ۲۵ سال پیش، فیلم‌نامه فیلم فوق‌العاده موفق هفت (Seven) را برای فینچر نوشته بود.

فینچر تبحر خاصی در ساخت فیلم‌های جنایی دارد. برای مثال و به غیر از فیلم هفت، فیلم زودیاک (Zodiac) نیز یکی دیگر از آثار برتر این کارگردان آمریکایی در این ژانر می‌باشد.

لازم به ذکر است که فینچر اخیرا یک قرارداد ۴ ساله را با سرویس استریم نتفلیکس بسته است که این قرارداد با ساخت درام بیوگرافی منک (Mank) آغاز شد و به نظر می‌رسد فینچر قصد دارد فیلم قاتل را به عنوان دومین فیلم خود، برای نتفلیکس بسازد.

منبع: deadline

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.