رایان گاسلینگ نقش اصلی فیلم The Actor را بازی خواهد کرد

25 February 2021 - 01:05
رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) قرار است در فیلم The Actor که اقتباسی از رمان Memory از دانلد ای وستلیک (Donald E. Westlake) می‌باشد، بازی کند.

دوک جانسون (Duke Johnson) علاوه بر تهیه‌کنندگی این فیلم در کنار ابیگیل اسپنسر (Abigail Spencer) به نمایندگی از کمپانی Innerlight Films کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد. گاسلینگ که همچنین در تهیه‌کنندگی این فیلم با کن کائو (Ken Kao) نیز فعالیت دارد، نقش اصلی پاول کول را بازی خواهد کرد. کول پس از تجربه نزدیک مرگ و بستری شدن در بیمارستان اوهایو در دهه ۱۹۵۰ برای بازیابی زندگی خود باید با حافظه آسیب‌دیده‌اش کنار بیاید.

کول سفری هیجان‌انگیز را برای یافتن خانه، عشق و در نهایت خود دنبال می‌کند. همکاری گاسلینگ و کائو در این فیلم دنباله همکاریشان در اعلامیه‌های پروژه فیل لورد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) به نام Project Hail Mary در MGM و پروژه Wolfman at Universal از لی وانل (Leigh Whannell) می‌باشد.

CAA Media Finance و Endeavor Content به طور مشترک نماینده فروش این فیلم در بازار فیلم اروپا واقع در برلین می‌باشند. کمپانی Endeavor Content مسئول فروش سراسری این فیلم می‌باشد.

پاول یانگ (Paul Young) به نمایندگی از کمپانی Make Good در تهیه‌کنندگی این فیلم نقش دارد. جانسون به همراه استفن کانی (Stephen Cooney) فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس رمان وستلیک نوشته است.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.