ساخت فیلم جدید لینا دانم با بازی جنیفر جیسن لی به پایان رسید

3 March 2021 - 20:25

لینا دانم (Lena Dunham)، هنرپیشه و کارگردان آمریکایی، پس از ۱۱ سال، مجددا به عنوان یک کارگردان و با فیلم Sharp Stick به سینما باز خواهد است.

فیلم‌برداری این فیلم مستقل در طی چند ماه گذشته در لس آنجلس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده بود و اکنون قرار است در فستیوال فیلم برلین و برای خریداران احتمالی، به نمایش درآید.

هنوز خبری از داستان این فیلم منتشر نشده است اما می‌دانیم که بازیگرانی چون کریستین فروست (Kristine Froseth)، تیلور پیج (Taylour Paige)، جان برنثال (Jon Bernthal) و جنیفر جیسن لی (Jennifer Jason Leigh) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لینا دانم که علاوه بر کارگرانی، نویسندگی این فیلم را نیز به عهده داشته است، درباره این فیلم به ورایتی گفت:

آخرین باری که یک فیلم سینمایی را کارگردانی کرده بودم، ۱۱ سال پیش بود که آن فیلم را در خانه و با کمک دوستان نزدیکم ساخته بودم.

اینکه این فیلم جدید نیز حس و حال ساخت آن فیلم را داشت، به خاطر کمپانی فیلم‌نیشن، تیم بازیگری، تهیه‌کنندگان و سایر عوامل فیلم و البته تیم بهداشتی که در کنارم بودند، بود.

داستان این فیلم برای من بسیار با اهمیت است و در ادامه ماموریتم در سینما برای ساخت فیلم‌هایی با محوریت شخصیت‌های زنی است که مفهوم یک شخصیت زن دوست داشتنی را عوض می‌کنند.

ساختن چنین فیلمی در مقیاس بزرگ، فقط با کمک افرادی روشن فکر امکان‌پذیر است و به همین خاطر احساس خوش شانسی می‌کنم که با چنین افرادی کار کردم.

دانم در این مدت در چند فیلم و سریال بازی کرده بود و چند قسمت از سریال‌های مختلف را نیز کارگردانی کرده بود اما آخرین باری که یک فیلم سینمایی را کارگردانی کرده بود، به سال ۲۰۱۰ برمیگردد که فیلم Tiny Furniture را ساخته بود.

منبع : ورایتی

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.