الا بلو تراولتا به عنوان نقش اصلی فیلم Get Lost انتخاب شد

4 March 2021 - 15:09
الا بلو تراولتا

دختر جان تراولتا (John Travolta) یعنی الا بلو تراولتا (Ella Bleu Travolta) نقش اصلی فیلم Get Lost از دنیلا آماویا (Daniela Amavia) را بازی خواهد کرد.

الا بلو تراولتا نقش اصلی روایت دوباره فیلم Alice in Wonderland «آلیس در سرزمین عجایب» به نام Get Lost را ایفا خواهد کرد. کارگردانی این فیلم توسط کارگردان فیلم A Beautiful Now یعنی دنیلا آماویا به نمایندگی از کمپانی Patriot Pictures انجام خواهد شد. دختر سوپراستار فیلم Grease یعنی جان تراولتا و بازیگر فیلم Jerry Maguire یعنی کلی پرستون (Kelly Preston) به نام الا بلو اولین بازی سینمایی خود را در سال ۲۰۰۹ در فیلم Old Dogs تجربه کرد. او در این فیلم نقش دختر والدین واقعی‌اش را ایفا کرد. او بعدها در چند سریال واقعی حضور یافت و بعد از یک دهه با فیلم The Poison Rose در سال ۲۰۱۹ به سینما بازگشت. ناگفتنی نماند که در فیلم The Poison Rose پدر او نیز بازی می‌کرد. الا بلو پیشتر در تبلیغات سوپربول کمپانی Scotts Miracle-Gro با پدرش حضور داشت. و حالا او با یک وقفه بزرگ به فیلم آماویا پیوسته است.

طبق گزارش خبرگذاری Deadline: تراولتا برای بازی در نقش آلیسیا/آلیس در فیلم Get Lost انتخاب شده است. داستان فیلم Get Lost که برداشت مدرنی از فیلم Alice in Wonderland می‌باشد، پیرامون کاراکتر تراولتا می‌باشد زمانی که او درگیر یک ماجراجویی فوق‌العاده نفسگیر در سرزمین عجایب بوداپست می‌شود. او برای تحقق اخرین آرزوی مادرش با یک کوله پشتی به سراسر اروپا می‌رود؛ ولی سفر او منجر به برخورد او با چیزهای خارج از ذهنی مثل یک مرد مرموز و چیزهای عجیب دیگری می‌شود. همان‌طور که آلیس در سفر پیش می‌رود ذهن و قلبش ایده‌ها و مردم جدید را در آغوش می‌گیرد. سرانجام آلیس چیزی را کشف می‌کند که او را در رسیدن به آزادی کمک می‌کند.

تراولتا تقریبا یک هنرمند مستعد جوان است که با کارگردان تازه‌کار یعنی آماویا همکاری می‌کند و این همکاری قطعا باعث جذب مخاطبان جوان می‌شود. اگر چه کمبود برخی عناصر و موجودات فانتزی ممکن است اعتراض طرفداران این فیلم را برانگیزد، ولی همچنان طرح فیلم جالب است. در حال حاضر، این پروژه در مراحل بسیار ابتدایی است؛ بنابراین صحبت کردن راجع به میزان پذیرش و سرنوشت این فیلم سخت است. اما با توجه به آن چه تا به حال از فیلم می‌دانیم می‌توان گفت که این فیلم به جای اکران در سینما در استریمر‌هایی همچون نتفلیکس یا دیزنی‌پلاس منتشر خواهد شد. این موضوع به خاطر این است که قالب کلی فیلم برای استریمر‌ها مناسب‌تر است و مخاطبان هدف این فیلم نیز همگی مشترکان استریمر هستند.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.