اسپین آف سریال Bosch ساخته می شود

4 March 2021 - 23:15

فصل هفتم و آخر سریال Bosch در تابستان امسال در آمازون پرایم به نمایش در می‌آید، اما داستان سری Bosch (بوش) همچنان ادامه دارد.

داستان Bosch همچنان ادامه دارد. سریال محبوب Amazon Original که مدت‌هاست طرفداران منتشر ادامه آن هستند، به صورت اسپین آف ادامه خواهد یافت. به طور رسمی تایید شده است که IMDb TV حق پخش سریال جدید پیرامون کارآگاه کهنه کار را خریده است و از اواخر سال جاری فیلمبرداری این اسپین آف آغاز می‌شود. در این فیلم تیتوس ولیور (Titus Welliver)، میمی راجرز (Mimi Rogers)، و مدیسون لینتز (Madison Lintz) دوباره در نقش‌های خود بازی خواهند کرد. این خبر از طریق بیانیه مطبوعاتی تلویزیون IMDb اعلام شده است. فعلا نام این اسپین آف Bosch مشخص نشده است.

Welliver in Bosch season 6

سری جدید IMDb TV Original ادامه ماجراجویی‌های هری بوش (ولویور) خواهد بود. او مجبور به همکاری با Honey “Money” Chandler (راجرز) (مانی چندلر) می‌شود. مانی چندلر وکیلی است که در گذشته دشمن هری بود. این دو نفر در یک موضوع وجه مشترک دارند: عدالت خواهی.

ولیور که تهیه کننده اجرایی نیز  است، گفت:

از این موضوع بسیار خوشحالم. فرصتی دوباره برای ادامه داستان‌های هری بوش بهترین هدیه برا من است. علاوه بر این اسپین آف، روند فیلمبرداری فصل ۷ به عنوان فصل آخر سریع آغاز شد. وقتی اعلام شد ادامه سریال به صورت اسپین آف شود، بی‌درنگ این پیشنهاد را قبول کردم. از تمامی طرفداران سریال بوش، به خاطر حمایت‌هایی که در طول سال‌های قبل کردند نهایت سپاسگزاری را دارم و به آن‌ها قول می‌دهم سری جدید بسیار بهتر خواهد بود.

مایکل کانلی (Michael Connelly)، نویسنده و همچنین تهیه کننده اجرایی سریال بوش گفت:

از این موضوع بسیار هیجان زده‌ام و فکر می‌کنم طرفدارانی که خواستار ادامه سریال بودند نیز خوشحال و راضی خواهند بود. ادامه داستان هری بوش و همکاری او  با مانی چندلر موضوع بسیار مهمی است. و ادامه رابطه ما با آمازون و عضویت در صف تلویزیون IMDb تعهد ما را در ارائه نمایش با کیفیت، خلاقانه به بینندگان تضمین می‌کند.

اسپین آف بوش برای  IMDb TV توسط Fabel Entertainment تولید می‌شود. کانلی، ولیور، اریک اورمایر، تام برناردو، هنریک باستین، پیتر یان بروژ و زتنا فوئنتس نیز تهسیه کنندگان اجرایی هستند. ولیور همچنین کارگردان این آسپین آف خواهد بود.

فصل هفتم و آخر Bosch نیز اواخر این تابستان در Amazon Prime Video اکران می‌شود. هنوز تاریخ رسمی تأیید نشده است.

منبع: collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.