اخبار ریبوت Leverage و احیای سریال شبکه ی TNT!

1 March 2021 - 11:27
اخبار ریبوت Leverage و احیای سریال شبکه ی TNT!

تقریباً یک دهه از تاریخی که سریال جنایی درام شبکه‌ی TNT، تحت عنوان Leverage، فینال خود را منتشر کرد می‌گذرد. اما فینال سال ۲۰۱۲ (۵ دی ۱۳۹۱)، تحت عنوان The Long Good-bye Job، آخرین چیزی نخواهد بود که طرفداران از اعضا و همکاران سریال Leverage خواهند دید. در سال ۲۰۲۰، رسماً اعلام شد که سریال Leverage ریبوت خواهد شد. Dean Devlin، که در سریال اوریجینال مسئولیت کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی را داشت، مدیریت این احیای ۱۳ اپیزودی را به عهده خواهد گرفت.

ریبوت موردانتظار سریال Leverage به شبکه‌ی IMDb TV خواهد آمد. اعضای اصلی سریال اوریجینال همچون Beth Riesgraf، Gina Bellman، Christian Kane و البته آقای Aldis Hodge نقش‌های سابق خود را دوباره ایفا خواهند کرد و Noah Wyle نیز با نقشی تازه به این ریبوت می‌پیوندد. فیلم‌برداری ریبوت Leverage در اواخر تابستان و اوایل پاییز ۲۰۲۰ شروع شد. تصاویری که عوامل گرفتند در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شدند. از آن موقع تا کنون، خبری در مورد Leverage منتشر نشده بود.

The-Hashtag-Leverage-2-Trended

چندی پیش هشتگ Leverage 2 در صفحات اجتماعی همچون بمب منفجر شد (به لطف طرفداران وفادار سریال اصلی) و حالا به نظر می‌رسد که طرفداران به آرزوی خود می‌رسند.

اطلاعات، ما تشنه‌ی اطلاعات بیشتر هستیم

به تازگی، خانوم Christina Radish فرصت پیدا کرد تا با آقای Hodge در مورد جزئیات ریبوت Leverage (طی مصاحبه‌ای که با او داشت) طولانی و مفصل صحبت کند. مصاحبه در مورد فصل جدید سریال City on a Hill با بازی Hodge و Kevin Bacon بود. من به شخصه خیلی هیجان‌زده بودم که بدانم آقای Hodge در چند قسمت از اپیزودهای ریبوت Leverage حضور خواهد داشت؟ Hodge طی مصاحبه‌ی خود به این صورت جواب داد که که:

من نمی‌تونم به طور مستقیم چیزی رو تأیید کنم، اما توی خیلی از اپیزودا خواهم بود. امیدوار بودم که تو اپیزودای بیشتری باشم اما قرنطینه نذاشت. من توی چند تا از اپیزودا بازی کردم، اما نمی‌تونم جزئیاتش رو بگم. برای همه‌ی کسانی که این همه سال صبر کردن تا ما برگردیم، سورپرایز درخشانی قراره باشه.

با حد انتظارات کنونی طرفداران، ما می‌خواهیم بدانیم که Hodge علاقه به حضور در اپیزودهای آینده‌ی Leverage دارد یا نه (اگر فصل جدید یک احیای کامل را شروع کند). Hodge نه تنها پاسخ مناسبی داد، بلکه جزئیاتی از ریبوت را تأیید و از عنوان رسمی ریبوت نیز رونمایی کرد (عنوان چیزی بود که قبلاً معرفی نشده بود). در ادامه‌ی محاصبه‌ی خود، Hodge گفت:

بله، اگر Leverage ادامه پیدا کنه و برنامه‌ی من بهم اجازه بده و بتونم، توی اپیزودهای بیشتری بازی می‌کنم. سری اول Leverage، که برای من خیلی عزیز و محترمه، چیزی بود که هممون در کنار هم ساختیم و حالا در حال تجربه‌ی میراثش هستیم. ریبوت Leverage که حالا Leverage Redemption شده، مطمئناً چیزیه که من علاقه به ادامه دادنش دارم (حتی اگه فقط برای نوستالژی باشه).

من می‌دونم که طرفدارا دوسش داشتن و به من هم خیلی خوش گذشت. ما عوامل جدید خارق‌العاده‌ای داریم. عضو جدید خونواده‌ی ما Aleyse Shannon هستش و کارشم واقعاً بی‌نظیره. ما Noah Wyle رو هم داریم که برای اولین بار به سریالمون اضافه شده. Aleyse نقش خواهر ناتنی من رو بازی می‌کنه. شخصیت اون نور درخشانیه که پر از انرژیه. من دوست دارم ببینم کاراکترش به کجا کشیده می‌شه. من واقعاً می‌خوام بدونم که رابطه‌ی خواهر-برادریشون کجاها می‌ره.

پس اسم این ریبوت Leverage Redemption خواهد بود. به نظر می‌رسد که ما اولین اشاره به خط داستانی رسمی این سریال را پیدا کردیم (بر اساس عنوان این ریبوت).

Leverage-Cast-and-Character

بازیگرهای اصلی سریال اوریجینال باری دیگر باز می‌گردند تا نقش‌های خود را دوباره ایفا کنند.

انتظارها با فصل جدید و احیای Leverage به پایان می‌رسد!

Hodge ادامه داد و عکس‌العمل خود را (هنگامی که نقشه‌ی آقای Devlin را شنید) با ما به اشتراک گذاشت. او در ادامه گفت:

زمانی که برای بار اول Dean Devlin (تهیه‌کننده‌ی ما) بهم زنگ زد و گفت “ما داریم بچه‌ها رو دوباره جمع می‌کنیم.” شوکه شدم! هیجان‌زده شدم و گفتم “واقعاً؟!” من می‌دونستم خیلی وقت بود که اون دنبال خونه‌ای خوب برای ریبوت این سریال محبوب می‌گشت. تمام چیزی که نیاز داشتیم صبر و زمان بود. آمازون خونه‌ی جدید ما شد.

من باید بگم دلیل اصلی این که Leverage داره برمی‌گرده، حمایت بی‌نظیر و خارق‌العاده‌ی طرفدارای ماست. این موضوع خیلی منو خوشحال می‌کنه. بهم وفاداری رو یاد دادن. من فقط می‌تونم بگم بی‌حد و مرز ازشون ممنونم که بهمون یه شانس دوباره برای برگشتن دادن. تا حالا این اتفاق برام نیفتاده بود! این نوع از وفاداری واقعاً باارزشه.

باارزشه چون به ما اجازه می‌ده تا، به عنوان یک بازیگر، تأثیر حقیقی مردم و ارتباطی که با مخاطبامون برقرار می‌کنیم رو درک کنیم. وفاداری و حمایت طرفدارا از سریال Leverage باورنکردنیه … حمایت طرفدارا همه چیزه. برای من، سورپرایز خیلی بزرگی بود. اما این سورپرایز بهم مهلت داد تا یه تجربه‌ی خارق‌العاده رو به دست بیارم.

انتظار می‌رود که سریال Leverage Redemption در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. شما می‌توانید، هم‌‎اکنون، این سریال بی‌نظیر را روی Tubi یا Pluto TV بازبینی کنید.

برای کسانی که اطلاعات زیادی راجع به سریال محبوب Leverage ندارند، باید گفت:

Leverage داستان یک تیم ۵ نفره، تشکیل‌شده از یک دزد، یک کلاهبردار، یک هکر و یک متخصص بازپس‌گیری را می‌گوید که توسط یک کاراگاه بیمه، به نام Nathan Ford، رهبری می‌شوند. این گروه از مهارت‌های خود استفاده می‌کنند تا سرقت‌های بزرگی را علیه بی‌عدالتی موجود در شرکت‌ها و دولت (که به شهروندان عادی آسیب می‌زند) اجرا کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخبار مربوط به آمازون، این لینک را مشاهده کنید.

 

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.