دوئین جانسون در فیلم اکشن Red One ساخته آمازون بازی می کند

29 June 2021 - 15:42

دوئین جانسون قرار است در فیلم جدید و اکشن Red One که توسط استودیو آمازون ساخته خواهد شد، بازی کند.

استودیو آمازون در یک بیانیه اعلام کرد که قصد دارد فیلم اکشن و ماجراجویی Red One را با بازی دوئین جانسون (Dwayne Johnson) بسازد. آمازون در رقابت با چند کمپانی مطرح دیگر، حق پخش این فیلم را گرفته است.

کریس مورگان (Chris Morgan)؛ نویسنده مجموعه سریع و خشمگین (Fast and Furious)، وظیفه نویسندگی این اثر را برعهده خواهد داشت. مورگان و جانسون پیش از این در فیلم هابز و شاو (Hobbs & Shaw) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

جزئیات زیادی از داستان این فیلم نمی‌دانیم و تنها می‌دانیم که درباره تعطیلات سال نو میلادی و کریسمس است. آمازون امیدوار است تا بعد از موفقیت احتمالی این فیلم، نسخه‌های بعدی آن را نیز بسازد.

در بیانیه آمازون، اشاره‌ای به شخصیت بابانوئل نشده است اما به گفته منابع نزدیک به این پروژه، این فیلم اکشن – کمدی، پیرامون این شخصیت خواهد بود.

جانسون علاوه بر بازی در این فیلم، از طریق کمپانی فیلم‌سازی خود، جزو تهیه‌کنندگان این فیلم نیز محسوب می‌شود. وی در بیانیه آمازون گفت که تحت تاثیر جاه طلبی این پروژه قرار گرفته است و امیدوار است تا این فیلم تبدیل به یک فیلم سرگرم کننده برای بینندگان جهانی خود شود.

لازم به ذکر است که فیلم‌برداری این فیلم قرار است از سال آینده میلادی آغاز شود و آمازون امیدوار است که در سال ۲۰۲۳، بتواند آن را منتشر کند.

منبع: variety

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.