اطلاعات جدیدی از کاراکترهای فیلم Mortal Kombat منتشر شد

5 March 2021 - 21:01
فیلم Mortal Kombat

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از کاراکترهای لیو کانگ، کونگ لائو و گورو در فیلم آینده کمپانی Warner Bros با عنوان Mortal Kombat منتشر شده است. کاراکترهای لیو کانگ و کونگ لائو قرار است که در این فیلم با یکدیگر نسبت فامیلی (پسرعمو) داشته باشند و بدین ترتیب تفاوت بزرگی را با نسخه‌های خود در سری بازی‌های ویدیویی Mortal Kombat رقم بزنند.

کاراکتر گورو در این فیلم نیز، کاملاً به شکل CGI (تصویر تولیدشده توسط کامپیوتر) به تصویر کشیده شده است و بدین ترتیب تفاوت قابل توجه‌ای نسبت به نسخه سال ۱۹۹۵ این فیلم که از عروسک برای به تصویر کشیدن آن استفاده شده بود، در نحوه به نمایش درآمدن این کاراکتر به وجود آمده است. کاراکترهای لیو کانگ و کونگ لائو جزء نمادین‌ترین کاراکترهای حاضر در این فرنچایز می‌باشند چرا که لیو کانگ در نقش اصلی قهرمان داستان قسمت اول بازی‌های این فرنچایز و کونگ لائو نیز در قسمت دوم این بازی‌های ویدیویی با عنوان Mortal Kombat II معرفی شده‌اند.

در حالی که آن‌ها همیشه در این فرنچایز با یکدیگر ارتباط نزدیکی داشته‌اند ولی با این حال این فیلم رابطه آن‌ها را دست‌خوش تغییر بزرگی کرده است. کاراکتر چهار دست بزرگ این فرنچایز با نام گورو نیز در تریلر به نمایش درآمده از این فیلم در صحنه‌ای اکشن حضور داشته است. این کاراکتر برای اولین بار در بازی‌های آرکید اورجینال این فرنچایز به عنوان دشمن اصلی ظاهر شده است. کاراکتر گورو به همراه کاراکترهای دیگری از جمله اسکورپیون و جکس یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های حاضر در سری بازی‌های ویدیویی این فرنچایز می‌باشد.

بازی‌های ویدیویی این فرنچایز شامل گروهی از انسان‌های مبارز است که نماینده قلمرو زمین در مسابقاتی با نام Mortal Kombat می‌باشند که برنده این مسابقات سرنوشت جهان را مشخص خواهد کرد. گروه بازیگری و شخصیت‌های اصلی حاضر در این فیلم شامل لیو کانگ با نقش‌آفرینی لودی لین (Ludi Lin)، کونگ لائو با نقش‌آفرینی مکس هوانگ (Max Huang)، سونیا بلید با نقش‌آفرینی جسیکا مک‌نامی (Jessica McNamee)، جکس بریگس با نقش‌آفرینی مکاد بروکس (Mehcad Brooks)، کینو با نقش‌آفرینی جاش لاوسون (Josh Lawson)، ساب-زیرو با نقش‌آفرینی جو تسلیم (Joe Taslim) و کول یانگ با نقش‌آفرینی لوئیس تان (Lewis Tan) می‌باشند.

فیلم Mortal Kombat

گروه قهرمان‌های جمع شده در این فیلم توسط کاراکتری با نام ریدن و با نقش‌آفرینی تادانابو آسانو (Tadanobu Asano) در مقابل شخصیت منفی این فیلم با نام شنگ سونگ و با نقش‌آفرینی چین هان (Chin Han) و نیروهایی خارج از جهان این کاراکتر مقابله خواهند کرد. از آخرین باری که فیلمی از این فرنچایز به نمایش درآمده مدت زمان زیادی می‌گذرد و از آن موقع تا به حال تکنولوژی ساخت جلو‌های ویژه پیشرفت زیادی کرده‌ است.

جلوه‌های ویژه استفاده شده در فیلم اورجینال سال ۱۹۹۵ نیز، جذابیت مخصوص به خود را داشته ولی با این حال و با توجه به تریلر به نمایش درآمده از این فیلم و صحنه‌های اکشن به تصویر کشیده شده در آن، به راحتی می‌توان پیشرفت در ساخت جلو‌های ویژه آن، پس از سپری شدن حدود ۲۶ سال از پخش قسمت اورجینال این فرنچایز را مشاهده کرد. قدرت‌های یخی کاراکتر ساب-زیرو، بازوهای سایبرنتیک جکس، چشم لیزری کینو و قدرت‌های آتشی کاراکتر لیو کانگ، همگی در تریلر به نمایش گذاشته شده از این فیلم عالی به نظر می‌رسند.

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت Collider، کاراکترهای لیو کانگ و کونگ لائو در فیلم Mortal Kombat پسرعموی یکدیگر خواهند بود و کاراکتر گورو در این فیلم نیز به صورت کاملاً CGI به تصویر کشیده شده است. در واقع پیش از این نیز، لیو کانگ در بازی‌های این فرنچایز اشاره کرده بود که رابطه بین آن‌ها مانند دو برادر می‌باشد و این دو اغلب در داستان این بازی‌ها با توجه به پیشینه داستانی‌شان با یکدیگر شراکت کرده‌اند که از جمله این بازی‌ها می‌توان به اسپین‌آف Mortal Kombat: Shaolin Monks اشاره کرد ولی با این حال آن‌ها هیچ‌وقت با یکدیگر فامیل نبوده‌اند.

فیلم Mortal Kombat

در مورد کاراکتر گورو نیز به نظر می‌رسد که از تکنولوژی ردیابی حرکت در به تصویر کشیدن آن استفاده شده ولی با این حال هنوز این مورد به صورت رسمی تائید نشده است. علاوه بر این، هنوز نام بازیگری که صداپیشگی این کاراکتر را انجام داده اعلام نشده است.

کارگردان این فیلم با نام جاستین مک‌کوئید (Justin McQuoid) و دیگر بازیگران فیلم Mortal Kombat نیز، پیش از این اعلام کرده‌اند که داستان این فیلم به جای صحنه‌های اکشن بیشتر بر روی رابطه بین کاراکترهای آن تمرکز خواهد کرد. رقابت بین دو کاراکتر اسکورپیون و ساب-زیرو، رابطه مرموز کاراکتر کول یانگ با این دو شخصیت، رابطه بین سونیا و جکس و ارتباط فامیلی بین دو کاراکترهای لیو کانگ و کونگ لائو بخش بزرگی از داستان این فیلم را تشکیل خواهد داد.

با توجه به وجود فیتالیتی‌های مختلف در تریلر به نمایش درآمده از این فیلم، به نظر بعید می‌رسد که تعداد بسیاری از این کاراکترها بتوانند تا انتهای این فیلم جان سالم به در ببرند. با وجود این‌که کارگردان این فیلم تائید کرده که کاراکترهای گورو و شنگ سونگ جزء شخصیت منفی‌های بزرگ این فیلم خواهند بود ولی با این حال جاستین مک‌کوئید اعلام کرده است که کاراکتر ساب-زیرو دشمن اصلی حاضر در این فیلم خواهد بود.

رقابت بین دو کاراکتر اسکورپیون و ساب-زیرو در داستان این فیلم تأثیر بزرگی خواهد داشت و حتی در تریلر به نمایش درآمده از آن نیز، بخشی از مبارزه سینمایی بین او دو کاراکتر نشان داده شده است. همان‌طور که گفته شد کاراکتر کول یانگ با این دو کاراکتر رابطه مرموزی خواهد داشت و امکان دارد که پیشینه او و نقشش در این فیلم پیچش داستانی بزرگی را رقم بزند.

با توجه به همه این موارد، مبارزات به نمایش گذاشته شده در این فیلم همچنان بخش بزرگی از آن را تشکیل خواهد داد. از مبارزه بین دو کاراکتر اسکورپیون و ساب-زیرو گرفته تا مبارزات مختلف به نمایش گذاشته شده در تریلر آن، فیلم Mortal Kombat از لحاظ صحنه‌های اکشن فیلمی امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

همچنین عدم اعلام بازیگر انتخابی این فیلم جهت صداپیشگی شخصیت گورو می‌تواند به این علت باشد که این کاراکتر بیشتر به عنوان هیولایی شکست خورده در داستان این فیلم ظاهر خواهد شد، درست مانند قسمت اول سری بازی‌های Mortal Kombat. این فیلم برای پخش در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین ‌ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان هم در شبکه اینترنتی HBO Max و هم در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.