ناتالی پورتمن و لوپیتا نیونگو در یک سریال هم بازی می شوند

11 March 2021 - 16:09

ناتالی پورتمن و لوپیتا نیونگو قرار است به زودی در یک سریال برای کمپانی اپل به ایفای نقش بپردازند.

ناتالی پورتمن (Natalie Portman) و لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) قرار است در سریالی کوتاه با نام بانوی دریاچه (Lady in the Lake) بازی کنند. کمپانی اپل این سریال را با بازی این دو بازیگر برنده اسکار خواهد ساخت و از طریق سرویس استریم خود آن را پخش خواهد کرد.

داستان این سریال در شهر بالتیمور (Baltimore) در جریان است و درباره یک مادر خانه‌دار (با بازی پورتمن) است که به خاطر یک قتل حل نشده، زندگی خود را تغییر می‌دهد و تبدیل به یک خبرنگار تحقیقی می‌شود و در این بین با یک زن سخت‌کوش (با بازی نیونگو)، آشنا می‌شود.

آلما هارل (Alma Har’el) که در سال ۲۰۱۹ فیلم پسر عسلی (Honey Boy) را کارگردانی کرده بود، کارگردان این سریال خواهد بود. وی همچنین وظیفه نویسندگی قسمت نخست این سریال را نیز برعهده دارد.

پورتمن با بازی در این سریال، برای اولین بار در نقش اول یک سریال بازی خواهد کرد. نیونگو نیز اولین نقش مهم خود را در یک سریال تجربه می‌کند. این دو در کنار هارل، جزو تیم تهیه‌کنندگان این سریال نیز خواهند بود.

لازم به ذکر است که این سریال کوتاه، براساس کتابی با همین نام ساخته خواهد شد که توسط لورا لیپمن (Laura Lippman) نوشته و در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود.

منبع: collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.