تریلر رسمی سریال The Nevers از HBO منتشر شد

25 March 2021 - 00:13
سریال The Nevers

شبکه HBO تریلر کاملی از مجموعه داستان‌های ابرقهرمانی-ویکتوریایی The Nevers را که پخش آن قرار است از ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) شروع شود، منتشر کرد.

فصل اول این سریال به دو بخش تقسیم می‌شود که هر کدام شش قسمت دارند. همچنین نیمه دوم فصل اول هنوز تاریخ پخشی دریافت نکرده است. همان طور که در خلاصه رسمی این سریال آمده است: سریال The Nevers روی یک واقعه فوق طبیعی که در سال ۱۹۸۶ در لندن رخ می‌دهد تمرکز دارد که به زنان زیادی قدرت‌های فرابشری می‌دهد.

به یک زن بیوه مرموز و یک مخترع نابغه جوان دستور داده می‌شود که از این زنان محافظت کنند و به هر قیمتی که شده برای آن‌ها سرپناه فراهم کنند؛ زیرا نیروهای شیطانی برای شکار و کشتن هر کسی که توانایی‌های غیرمعمول داشته باشد، پدید آمده‌اند. تصاویر این تریلر، بدون این که در مورد صحنه‌های اکشن این سریال اظهار نظر کنیم، درباره تنظیم روند جالب داستان به علاوه نشان دادن بخش قابل توجهی از زندگی کاراکتر بسیار امیدوارکننده می‌باشد. به طور خلاصه می‌توان این سریال را ترکیبی از سریال‌های Penny Dreadful، The League of Extraordinary Gentlemen و X-Men با کمی رنگ و لعاب از سریال Doctor Who فرض کرد که شانس زیادی برای تبدیل شدن به یک سریال خارق‌العاده را دارد.

بازیگران این سریال شامل اولیویا ویلیامز (Olivia Williams)، جیمز نورتون (James Norton)، تام رایلی (Tom Riley)، روشل نیل (Rochelle Neil)، النور تاملینسون (Eleanor Tomlinson)، ایمی منسن (Amy Manson)، پیپ تورنس (Pip Torrens)، دنیس اوهار (Denis O’Hare)، زکری موموه (Zackary Momoh)، الیزابت برینگتون (Elizabeth Berrington)، کیران ساوار (Kiran Sawar)، آنا دولین (Anna Devlin)، ویولا پرتجون (Viola Prettejohn)، الا اسمیت (Ella Smith)، نیک فراست (Nick Frost) و بن چاپلین (Ben Chaplin) می‌شوند که همگی صحنه‌هایی از این تریلر را به خود اختصاص می‌دهند.

سریال The Nevers توسط جاس ویدون (Joss Whedon) ساخته شده است. او در نوامبر سال گذشته به عنوان مجری پروژه استعفا داد و توسط فیلیپا گاسلت (Philippa Goslett) جایگزین شد، ولی هنوز نام او در لیست تهیه‌کنندگان اجرایی و همچنین نویسندگان و کارگردانان قسمت‌های ابتدایی این پروژه وجود دارد. با این حال، این مجموعه ماجراجویی-ابرقهرمانی با بازیگران عموما مونث که با مردسالاری و آدم‌های بد می‌جنگند، امتیاز منحصربه‌فردی برای فروش و شانس زیادی برای تبدیل شدن به یک سریال با بودجه سنگین و تاثیرگذار را دارد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.